Pojišťovna Simplea spouští plně onlinové sjednání životní pojistky. Na člověka nenarazíte
Mnoho pojišťovacích nabídek se jako online sice tváří, ale ve skutečnosti mají spoustu omezení. Řešení Simpley je má odstranit.
V příštím roce by chtěla digitální pojišťovna Simplea v obratu pokořit miliardu korun a dopomoci k tomu má i nová služba, která umožňuje sjednat životní pojištění kompletně online. To znamená, že během celého procesu nemusíte ani jednou narazit na lidského operátora. „Z našeho průzkumu vyplynulo, že dnešní nabídky se jako online jen tváří, ve skutečnosti mají spoustu omezení,“ říká šéf Simpley Martin Švec. Jeho pojišťovna funguje od začátku digitálně a bezpapírově, a tak je online sjednání pojistek dalším logickým krokem vpřed.
Nabídek, jak se pojistit online, najdete na internetu mnoho. Nicméně mnoho z nich vás nakonec zavede k operátorům, s nimiž musíte některé detaily dořešit. Ať už osobně, nebo minimálně telefonicky. Toho se chtěla Simplea vyvarovat, a tak postavila komplexní technologickou cestu, na níž není potřeba operátor. Celý systém zároveň zvládne odbavit i složitější poptávky. V nabídce jsou různé druhy pojistek a možnost přizpůsobit si řešení dle individuálních potřeb, finančních i zdravotních.
„Oblastí, ve kterých jsme mohli přinést něco nového a unikátního, bylo opravdu hodně. A jsem rád, že se nám podařilo splnit to, co jsme si předsevzali – vytvořit online sjednání bez nutnosti kontaktu s operátorem. A to nejen pro zdravé klienty a s plnou nabídkou pojistného krytí. Jde o online proces od začátku do konce, tedy jak během sjednání smlouvy, tak i následně po celou dobu trvání pojištění,“ popisuje Martin Švec novou službu digitální pojišťovny Simplea. Ta patří do finanční skupiny Partners a specializuje se na životní pojistky.