Rohlik.cz spouští nové výdejní boxy Rohlík Point. Slouží pro malý nákup od 300 korun s dopravou zdarma
Největší český e-shop s potravinami Rohlik.cz chce být ještě blíže svým zákazníkům, a tak představuje nový způsob v doručování potravin. Ve vybraných velkých office centrech v Praze a v Brně se postupně objeví několik desítek chladicích boxů s názvem Rohlík Point, do nichž si je nově možné nechat doručit menší nákup, a to už od 300 korun, přičemž doručení je zdarma.
Dosud byla minimální částka při objednání zboží na Rohlik.cz 500 korun s tím, že zákazník ještě zároveň zaplatil dopravu až ke dveřím. Pomocí Rohlík Pointu si však nyní bude moci vyřídit i menší nákup za alespoň 300 korun a následně si ho například po práci vyzvednout v chladicím boxu ve své kancelářské budově.
Zakladatel a šéf největšího tuzemského online supermarketu Tomáš Čupr oznámil, že Rohlik.cz chce v budoucnosti pro tyto potřeby vytvořit širokou výdejní síť s tím, že soustředit se bude právě na největší office centra, a to jak v Praze, tak v Brně. „Nový způsob doručování slouží primárně pro menší nákupy. Nemusíte se nikde zastavovat, vezmete si tašky z boxů a můžete odjet rovnou za rodinou. Ušetříte tím každý den až půl hodiny,“ vysvětluje Tomáš Čupr.
Ušetření času pro desítky tisíc lidí
V Rohlíku si dali záležet i na samotném provedení svého nového výdejního boxu, v němž se kombinuje z velké části sklo a dřevěné prvky, přičemž do každé budovy potravinový e-shop postaví jeden velký, zhruba dvoumetrový box, který je rozdělen na dvě části – chlazenou část s mrazákem a nechlazenou.
V Rohlík Pointu by si měli zákazníci moci menší nákup s dopravou zdarma vyzvednout už do dvou hodin od objednávky a instrukce včetně PIN kódu jim Rohlik.cz zašle, jakmile kurýr fyzicky vyskládá tašky do boxu. „Zároveň mu oznámíme, v jaké části se nákup nachází. Vše bude označeno štítkem s jeho jménem,“ popisuje Simona Bílá, projektová manažerka Rohlik.cz. A pokud si lidé tašky popletou? „Nebojíme se, že k tomu bude docházet. Svým zákazníkům věříme. Jsme připraveni bez otázek takové případy ihned kompenzovat, pakliže výjimečně nastanou.“
Cílem Rohlík Pointů je postupem času doručovat malé nákupy až desítkám tisíc lidí, kteří pracují v kancelářských budovách ve dvou největších českých městech. Tomáš Čupr hlásí, že by je rád do budoucna dostal i na veřejná místa, ale to se bude dost možná muset změnit jejich podoba i způsob výběru té správné tašky. Aktuálně se Rohlík Pointy nachází například v karlínském Meteoru, na recepci společnosti O2 Za Brumlovkou, v sídle Seznamu na Smíchově a v office centru Anděl Park. V příštím roce chce mít Rohlik.cz přes 100 takových boxů.
Jak Tomáš Čupr prozradil pro Seznam Zprávy, pro jeho firmu zatím Rohlík Pointy budou představovat prakticky nulově výdělečný byznys. I proto, že bude doručení zdarma, což zatím u objednávek až ke dveřím Rohlik.cz neumí, nicméně pro to, aby se ještě více přiblížil zákazníkům a jejím potřebám, je ochotný Rohlík své Pointy spustit. Čupr očekává, že návratnost jednoho takového výdejního místa by mohla být dva až tři roky.