S tímto rozšířením lze automaticky ušetřit až desítky procent na online nákupech
S šetřením u online nákupů se v posledních několika letech roztrhl pytel. Vzniklo nespočet služeb, které nabízejí výčet různých akcí a kupónů, které ušetří mnohdy až stovky nebo tisíce korun, stejně jako služeb, které za standardní nákupy nabízejí tzv. cashback, tedy vrací určité procento z utracené částky zpět ve formě reálných peněz nebo kreditů.
Jednou z takových služeb je i startup s názvem Honey, který na první pohled vypadá jako další z řady. V záplavě podporovaných serverů se objevují jak klasické kupóny, tak cashback v určitém rozmezí – povětšinou mezi 1 a 20 procenty. Honey se pak po nákupu takových produktů nebo služeb rozdělí o svoji provizi v náhodné výši v určeném rozmezí. Z 1000 korunového nákupu tak lze v tomto případě získat zpět kredity ve výši od 10 až do 200 kreditů, respektive korun.
To ale není vše. Pro maximální jednoduchost a pohodlnost svých uživatelů Honey vyslalo do světa stejnojmenné rozšíření do prohlížeče, které nejen automaticky rozpozná, jestli lze v nákupním procesu na dané stránce využít nějaký kód, cashback nebo akci, ale zároveň i kódy automaticky vyzkouší a vybere ten, který nabídne největší slevu.
Jedná se pravděpodobně o jediný nástroj, který zvládá určitou automatizaci, při které na slevu rozhodně nezapomenete. V našem krátkém testu jsme díky Honey využili například voucher ve výši $175 dolarů na slevu pro nákup letenek u dopravce British Airways, který Honey sám během přibližně 10 vteřin našel.