SAP a Techstars chystají v Praze startupovou soutěž InnovMatch s výhrami za 15 tisíc eur

Filip HouskaFilip Houska

Do Prahy míří další soutěž, kde budou v hlavních rolích startupy a kreativní nápady všech zúčastněných. Pod hlavičkou společnosti SAP, respektive jejího fondu SAP.io, nadace Techstars a programu Startup Focus se chystá další ročník soutěže InnovMatch, kde si účastníci vyzkouší tvorbu efektivních obchodních aplikací.

Záměrem této akce, jejíž finálové kolo regionu střední a východní Evropy (CEE) proběhne 30. listopadu v Praze, je propojení startupů s vývojáři, podnikateli, firmami a také studenty a spolupráce na vývoji obchodních aplikací v rámci in-memory platformy SAP Cloud Platform.

rapidm

Přečtěte si takéMartin Šťáva a David Drobík z STRV: o náš nový projekt Rapid.io se zajímal i Peter ThielMartin Šťáva a David Drobík z STRV: o náš nový projekt Rapid.io se zajímal i Peter Thiel

„Pro úspěšný byznys v digitální ekonomice jsou klíčovými principy spolupráce a inovace. Spolu s našimi zákazníky dokážeme díky naší špičkové technologii v rámci start-upového a podnikatelského ekosystému vyvinout nová obchodní řešení a právě to je cílem soutěže InnovMatch,“ říká generální ředitel SAP pro region CEE, Simon Kaluža.

Tým bude muset promyslet a vytvořit řešení pro partnery soutěže, respektive pro firmy Atlantic Grupa, EuroCash, GoodAI, Sportina a Selgros. Nezbytnou součástí celého procesu tvorby a potenciálního úspěchu budou nejen originální nápady a kreativita, ale především znalost platformy SAP Cloud Platform. Potřebné informace mohou zájemci získat i na workshopu, jenž proběhne 7. září v pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague v rámci konference SAP Forum (registrace zde).

Na tři nejlepší autory pak čekají odměny ve výši 15 tisíc eur (cca 390 tisíc korun) a absolutní vítěz získá výlet do Berlína, kde navštíví startupová centra SAP.io a Techstars.

Registrace až do konce října

Pro účast v soutěži je zapotřebí si vybrat jeden z obchodních modelů od zmíněných partnerů. Pro tyto společnosti budou účastníci na základě jejich stanovených požadavků navrhovat řešení, ze kterého vytvoří tříminutové video vysvětlující jednotlivé postupy. To následně bude sloužit k přihlášení do soutěže, kde jej zhodnotí odborná porota a určí, zdali tým postoupí do finálového kola či nikoliv. Naskýtá se i možnost vytvoření svého vlastního podnikatelského plánu.

Přihlašovat projekty, které budou založeny na zadání partnerů je možné do 16. října, do konce října pak mohou další účastníci přihlašovat i ostatní nápady. Podrobnější informace o celé soutěži jsou k dispozici na InnovMatch.com.

InnovMatch process

Pražský Digisemestr nabídne studium digitálního marketingu od českých i zahraničních špiček oboru

Michal PtáčekMichal Ptáček

digisemestrxx

Technologie a IT momentálně vládnou světu, což je fakt, který do těchto sfér láká stále více mladých lidí, jež chtějí v těchto oborech v budoucnu najít své uplatnění. Doby, kdy bylo nutné si IT informace v podstatě „vysedět“ doma samostudiem, už jsou ale dávno pryč, jelikož v posledních letech se začaly i na českém trhu objevovat různé vzdělávací kurzy (například pro ženy populární Czechitas) a programy, které mají za cíl přiblížit lidem právě svět technologií.

Jedním z těch nejzajímavějších je Digisemestr, za kterým stojí již třetí rok marketingový specialista a zakladatel konference Marketing Festival, Jindřich Fáborský, který se mimo jiné objevil v loňském žebříčku 30 pod 30 českého magazínu Forbes.

marie

Přečtěte si takéCEO Slevomatu Marie Chytilová: Chci, aby se k nám zákazník vracel jako na FacebookCEO Slevomatu Marie Chytilová: Chci, aby se k nám zákazník vracel jako na Facebook

Narozdíl od spousty klasických jednorázových vzdělávacích kurzů, Digisemestr funguje spíše jako dlouhodobé dálkové studium, které je rozděleno do 13 celodenních sobot, s tím že pro každého studenta jsou automaticky připraveny 2 celodenní školení: Google Adwords a Facebook Ads, tak aby kromě teoretických zkušeností získal i ty praktické.

faborsky

Zakladatel Digisemestru, Jindřich Fáborský

Zajímavé na celém projektu je především počet na české poměry kvalitních lektorů, které se do něj podařilo získat. Vzdělávaní studentů si totiž vezmou na starost známá jména jako Petra Větrovská (PPC), Petr Michl, Filip Podstavec (SEO), Jan Tichý (Medio), Pavel Doležal (zakladatel Ataxo a spoluvlastník českého technologického startupu Keboola) nebo Veronika Miňovská (CDN77). České lektory zároveň doplní několik zahraničních, konkrétně například zakladatel kreativní agentury Don’t Panic, Joe Wade, nebo Michal Pastier z digitální agentury Zaraguza.

Nabitý program, ze kterého si odnese něco každý

Mezi hlavními tématy na která dojde pak bude digitální marketing obecně, SEO, PPC reklama, display reklama, sociální sítě, používání marketingových nástrojů typu Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, SEMRush, webová analytika a BIG data, branding, copywriting nebo customer care.

digisemestr

Zájemci o studium se mohou přihlásit zde, s tím že v případě studentů je cena stanovena na 5 990 Kč bez DPH, v případě nestudentů starších 26 let je cena 11 990 Kč bez DPH. Studenti mají zároveň možnost platit ve 3 splátkách.

Samotné studium, které odstartuje 23. září, pak bude probíhat v prostorách pražského ČVUT, s tím, že nejlepší studenti se dočkají stáže v zahraničí a přístupu k marketingovým nástrojům v hodnotě přibližně 10 tisíc korun zdarma.