Slevomat chce pomáhat startupům z oblasti zdraví a ekologie. Na své obří tržiště pustí projekty jako Snuggs či Dogsie
Menstruační kalhotky Snuggs, přírodní brčka We-Straw nebo například balíčková služba pro psy Dogsie. Slevomat představil nový projekt, kterým chce pomáhat nadějným českým startupům. Pod iniciativou Push podpoří produkty přinášející neotřelé nápady a inovativní přístupy v oblasti zdraví, ekologie a dlouhodobé udržitelnosti.
„Chceme je pomoci dostat k zákazníkům a případně i k investorům. Na trhu je už mnoho výrobků, ať už nových, nebo již několik let existujících, ale pořád ještě nejsou známí pro širokou veřejnost,“ přibližuje novou iniciativu Marie Havlíčková, ředitelka Slevomatu. Firma pod jejím vedením změnila svou strategii, od slev se přesunula zejména k zážitkům a inspiraci, a i díky tomu loni zaznamenala rekordní zisk přesahující 120 milionů korun.
Zároveň je Slevomat jedním z nejnavštěvovanějších českých webů s denní návštěvností přesahující 300 tisíc lidí. To by mělo mladým firmám přinést výrazně větší dosah, ke kterému by se tak lehko nedostaly. Ten mají navíc posílit i obsahové články, které jednotlivé projekty představí.
Kromě toho firmám Slevomat nabídne i poradenství v oblasti cenotvorby, marketingové propagaci, brandingu nebo v oblasti spolupráce se spedičními službami. „Klíčový pro jejich dalších rozvoj je feedback zákazníků na jejich produkty. Naše zkušenosti s téměř deseti lety na trhu jim mohou pomoci,“ dodává Havlíčková. Podpora startupů se tak zaměřuje na prodej u zákazníků a předávání know-how a nejedná se o vstup Slevomatu do firem ve formě investic.
Jedním z prvních projektů, který se na stránkách Slevomatu představil, jsou Snuggs. Ty se speciálními menstruačními kalhotky z nanovláken nahrazují vložky a tampony a přinášejí tak revoluci v ženském intimním světě. Podobně ekologický záměr má i We-Straw, stojící za přírodními a rozložitelnými brčky ze slámy.
Dalším z projektů je například Dogsie, krabičková služba pro psy, respektive jejich majitele. Zákazníci si mohou objednat jejich doručování a každý balíček obsahuje kromě pamlsků také hračku. Jednou z novinek firmy je vlastní udržitelná dobrota, dentální pamlsek Himalájská tyčka, kterou Slevomat nabízí.
„V rané fázi projektu Dogsie začátkem roku 2017 jsme již na Slevomatu byli a s výsledkem jsme byli spokojeni,“ popisuje Matyáš Dřevo, jednatel Dogsie, s tím, že to je také důvod, proč se rozhodli do projektu Push jít jako jedna z prvních podpořených firem. „Slevomat má silné marketingové kanály a obrovskou databázi zákazníků. Spolupráce je pro nás tak další možností zviditelnění a představení naší služby lidem, kterým Dogsie udělá radost.“