Tragicky zemřel Filip Černý, strůjce marketingového úspěchu hudebního e-shopu Kytary.cz
Sedmačtyřicetiletý manažer strávil ve společnosti osmnáct let, posledních téměř dvanáct na pozici marketingového ředitele.
Česká online a e-commerce scéna tragicky přišla o jednu ze svých nejvýraznějších tváří. Během víkendu zemřel Filip Černý, marketingový ředitel e-shopu Kytary.cz. Ve firmě začal pracovat již v roce 2007, původně na dva dny v týdnu jako freelancer, v lednu roku 2013 pak nastoupil do čela marketingového týmu a přímo se tak podílel na růstu společnosti až na miliardového hráče.
Zprávy o tom, že se Černý pohřešuje, publikovala policie během víkendu. V sobotu ráno odjel autem z domu v Praze do Krkonoš, kde měl v oblasti Horních Míseček vyrazit na lyže, popsal portál iDnes.cz. V průběhu dne se přestal ozývat rodině, ta se proto obrátila na záchranné složky, pátrání pokračovalo také během neděle.
V pondělí ráno již policie informovala, že tělo Černého našla. „Odvoláváme pátrání po muži, který byl bohužel dnes nalezen již bez známek života. Příčinu úmrtí určí nařízená soudní pitva,“ napsala na síti X (původně Twitter). iDnes.cz následně doplnil, že tělo našli nedaleko jeho nabouraného auta na Jičínsku poblíž hlavního tahu z Krkonoš do Prahy.