Tragicky zemřel Filip Černý, strůjce marketingového úspěchu hudebního e-shopu Kytary.cz

Sedmačtyřicetiletý manažer strávil ve společnosti osmnáct let, posledních téměř dvanáct na pozici marketingového ředitele.

Peter BrejčákPeter Brejčák

filip-cerny-1

Foto: Peter Brejčák/CzechCrunch

Tragicky zahynul Filip Černý

0Zobrazit komentáře

Česká online a e-commerce scéna tragicky přišla o jednu ze svých nejvýraznějších tváří. Během víkendu zemřel Filip Černý, marketingový ředitel e-shopu Kytary.cz. Ve firmě začal pracovat již v roce 2007, původně na dva dny v týdnu jako freelancer, v lednu roku 2013 pak nastoupil do čela marketingového týmu a přímo se tak podílel na růstu společnosti až na miliardového hráče.

Zprávy o tom, že se Černý pohřešuje, publikovala policie během víkendu. V sobotu ráno odjel autem z domu v Praze do Krkonoš, kde měl v oblasti Horních Míseček vyrazit na lyže, popsal portál iDnes.cz. V průběhu dne se přestal ozývat rodině, ta se proto obrátila na záchranné složky, pátrání pokračovalo také během neděle.

V pondělí ráno již policie informovala, že tělo Černého našla. „Odvoláváme pátrání po muži, který byl bohužel dnes nalezen již bez známek života. Příčinu úmrtí určí nařízená soudní pitva,“ napsala na síti X (původně Twitter). iDnes.cz následně doplnil, že tělo našli nedaleko jeho nabouraného auta na Jičínsku poblíž hlavního tahu z Krkonoš do Prahy.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

„Fíďo, je nám to strašně líto. Budeme si tě pamatovat. Jako dobrého kamaráda, skvělého parťáka. S nohama na zemi a hlavou v oblacích. Děkujeme, že jsme tě mohli poznat,“ komentoval tragickou událost e-shop Kytary.cz na svém LinkedInu.

Sedmačtyřicetiletý Černý se kromě svého působení v Kytary.cz dlouhodobě věnoval také konzultacím pro další e-commerce hráče, veřejně vystupoval na odborových konferencích a byl také známou tváří v médiích, kde mimo jiné sdílel know-how o roli marketingu při růstu e-shopu z velikosti desítek milionů korun na více než miliardu.

Během letošního jara poskytl Černý osobní rozhovor pro CzechCrunch, v němž mluvil o boji s vnitřním strašákem i vyhořením souvisejícím s dlouhodobým působením v jedné roli a v jedné firmě. Popsal, jak si dokázal nastavit zrcadlo, jak se s problémy popasoval i kde pro to hledal inspiraci.

CzechCrunch Jobs