Za dva roky dvojnásobný růst. Trenýrkárna s prádlem Styx hlásí úspěch i díky zkušenosti s rouškami
Díky úpravě výroby před dvěma lety pro šití roušek nyní dokáže Styx vyrábět více druhů zboží, v nabídce má i prádlo pro ženy a děti či župany.
Zavedený prodejce spodního prádla Trenýrkárna.cz, do jehož portfolia spadá také výrobce tohoto zboží Styx, prozradil své výsledky. Podobně jako v posledních letech i loni nadále rostl. Tržby firmy dosáhly 135 milionů korun a zákazníkům bylo odesláno 700 tisíc kusů produktů, což je o 300 tisíc více než rok předtím.
S růstem prodejů se pojí i další ukazatele – počet zaměstnanců firmy meziročně vyrostl o 20 na celkových 60 a v nabídce e-shopu je nyní už 70 značek spodního prádla. Trenýrkárna si přitom udržuje ziskovost na úrovni deseti procent obratu. Ještě v roce 2019 přitom prodala 240 tisíc kusů zboží a utržila 60 milionů korun, za poslední dva roky tedy dokázala vyrůst dvojnásobně.
„Myslíme si, že jsme v roce 2022 schopni vyrůst na 200 milionů korun. Aktuální poptávkové šoky moc nenapomáhají exponenciálnímu růstu, musíme si to tedy mnohem více odmakat. Letošní organický růst e-commerce bude podle Asociace pro elektronickou komerci přibližně 11 procent, zbytek naženeme díky expanzi, dodatečným investicím do značky, jako je televizní reklama, a také rozšířením sortimentu o produkty do 300 korun,“ popisuje pro CzechCrunch Ruslan Skopal, spolumajitel Trenýrkárny.
E-shop oficiálně spravuje společnost DaniDarx, přičemž pod stejnou firmu od roku 2018 spadá také tuzemská značka spodního prádla Styx. Loni švadleny vyrobily 300 tisíc kusů prádla a díky tomu si zákazníci nakoupili toto zboží za rekordních 35 milionů korun.