Změny ve vedení Mattoni. V čele končí majitel Pasquale, střídá ho marketingový ředitel Postránský

Alessandro Pasquale byl ředitelem Mattoni 1873 šestnáct let. Teď bude jejím výkonným prezidentem a zaměří se i na práci v evropské asociaci.

Jiří BlatnýJiří Blatný

alessandro-pasquale-ondrej-postransky-mattoni

Foto: Mattoni

Majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale a nastupující ředitel skupiny Ondřej Postránský

0Zobrazit komentáře

Alessandro Pasquale reprezentuje druhou generaci v čele skupiny Mattoni 1873, nejvýznamnějšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Od dubna ho však ve funkci vystřídá Ondřej Postránský, současný ředitel strategického marketingu Mattoni 1873. Majitel tradiční značky z Kyselky u Karlových Varů a dosavadní generální ředitel Pasquale se posouvá do pozice výkonného prezidenta skupiny.

Nastupující ředitel a dosavadní šéf strategického marketingu Ondřej Postránský do firmy nastoupil v roce 2002 krátce po absolvování VŠE v Praze, v roce 2008 se stal ředitelem marketingu odpovědným za kompletní portfolio značek v Česku a na Slovensku a od roku 2016 ve své dosavadní pozici řídil strategii značek Mattoni 1873 na všech trzích, kde skupina působí.

„Těší mne, že se už víc než 20 let mohu osobně podílet na budování a rozvoji skupiny. Budeme nadále věnovat svou energii porozumění a předvídání potřeb spotřebitelů, abychom je mohli potěšit zdravými a chutnými produkty, perfektními službami a atraktivními značkami. Zároveň pokračujeme v cestě k plné cirkularitě nápojových obalů a udržitelnosti našeho podnikání,“ uvádí Ondřej Postránský.

Mattoni 1873, skupina kolem mateřské společnosti Mattoni 1873, je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Majitel a dosavadní ředitel Pasquale převzal vedení od svého otce v roce 2007 a rozšířil rodinný podnik z ČR do osmi evropských zemí, v nichž vyrábí v 11 závodech a zaměstnává na 3 200 lidí.

Pasquale je v současnosti také v čele Evropské asociace výrobců minerálních vod, kde se zaměřuje na ochranu a propagaci přírodních minerálních a pramenitých vod v Evropě. Právě svému působení v této organizaci se chce po odchodu z čela skupiny více věnovat.

V Česku vyrábí skupina vedle tradiční minerální vody Mattoni také pramenitou vodu Aquila, minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka, dále značky nealkoholických nápojů Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew a další. Své produkty v současnosti Mattoni 1873 vyváží do téměř dvaceti zemí a jako mateřská společnost vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku.