Značka Dáme jídlo končí. Německý majitel ji přejmenovává a přebarvuje na růžovo
Nově se Dáme jídlo bude jmenovat Foodora. Změna má z pohledu uživatelů probíhat postupně, nejdřív v aplikacích na telefonech.
Poprvé dovezl jídlo kurýr příznačně nazvané doručovací služby Dáme jídlo před jedenácti lety. Letos to bude – pod touto značkou – naposledy. Nově totiž ponese název Foodora. Německá společnost Delivery Hero, jež firmu vlastní od roku 2014, chce tímto krokem sjednotit značky v celkem sedmi evropských zemích. Ke změně jména dojde v nadcházejících týdnech.
„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii. Lidé značku znají a mají ji rádi,“ přiznává pro CzechCrunch Adam Kolesa, jenž firmu z pozice ředitele vede od začátku ledna, kdy vystřídal Filipa Fingla. „Věříme ale, že Foodoru budou mít naši zákazníci ještě raději. Nová značka bude společná pro Evropu, je to pro nás takový restart, kdy se daleko více chceme soustředit na kvalitu našich služeb a cenovou dostupnost,“ doplňuje.
Přejmenování bude probíhat postupně. Nejdřív se od 11. dubna aplikace přebarví společně s aktualizací pro uživatele s telefony s operačním systémem iOS, pro uživatele Androidu bude k dispozici od 17. dubna. Ostatní platformy a služby se mají změnit začátkem května.
Vedle rozvozové služby Dáme jídlo firma provozuje doručení potravin pod značkou Dáme market a také službu pro expresní doručení zboží nabízenou e-shopům a obchodníkům Dáme rozvoz. V těchto případech má dojít na přejmenování na Foodora Market, respektive Foodora Go.
Společně s rebrandingem služba svým uživatelům plánuje kromě slevových akcí nabídnout také produktové novinky jako systém předplatného Foodora Pro s bezplatným doručením ze všech restaurací. Vedle toho slibuje ve všech větších městech rozšíření rozvozových zón.
Německé Delivery Hero, jenž je celosvětově největším hráčem na trhu rozvozu jídel, značku Foodora provozuje již v Dánsku, Finsku, Norsku a ve Švédsku, od května se kromě Česka připojí i Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Od změny si Delivery Hero slibuje jednotnou uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.