Zonky, DPD i Salesforce pod virtuálními palmami. Digital Transformation Summit bude řešit digitalizaci v havajské edici
Digital Transformation Summit bude v online světě na Havaji
Tempo digitální transformace se za poslední rok mnohonásobně zrychlilo a toto téma začaly řešit intenzivně i společnosti, kterých se dřív prakticky netýkalo. Kdo dřív o změně přemýšlel, ten se do ní konečně pustil. Digital Transformation Summit proto sesbíral všechny nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých i zahraničních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu i marketingu a nabídne je 13. května ve virtuálním světě.
Poslouchat a družit se na konferenci tak budou namísto lidí jejich avataři. S nimi bude možné jak navštěvovat workshopy, tak i keynote. Online akce se uskuteční ve virtuálním světě Confer-O-Matic, což navíc umožní pokládat dotazy ke zhlédnutým příspěvkům, diskutovat na stánku s odborníky nebo komunikovat a seznamovat se s ostatními účastníky.
Celá edice Digital Transformation Summitu, jehož je CzechCrunch mediálním partnerem, je laděná do 3D havajského prostředí, dotazy se pokládají na stáncích pod palmami a networking se odehrává v chatzónách. K tomu je možné vyzkoušet i bludiště nebo si vzít do ruky virtuální koktejl. Závěr nabídne společný seskok ze vzducholodě a večerní networking při západu slunce.
Srdcem celé akce budou ukázky konkrétních řešení digitální transformace a automatizace. Příběhy firem a jejich případové studie odstartuje Salesforce, o své zkušenosti se následně podělí dalších sedm zástupců českých i zahraničních společností, například Zonky, Equa Bank, DPD, ČMSS nebo německo-český fintech Pricefx.
„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, marketingu, zákaznickém servisu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické firmy Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem summitu.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsVirtuální Havaj se po úvodním příspěvku rozdělí na českou a zahraniční stage. Ta česká ukáže mimo jiné to, jak zvládnout digitální transformaci i v korporaci, jak využít digitalizaci v marketingu, obchodu nebo klientském centru a také seznámí návštěvníky se specifiky digitální transformace směrem k B2B zákazníkům.
Zahraniční stage pak ukáže mimo jiné příklady, jak může inteligentní CRM pomoci vyrůst startupům i jak díky digitalizaci vylepšit zákaznickou cestu v B2B segmentu. Vystoupí například Peyu Petrov ze švédské firmy Getinge, která je jedním z největších výrobců zdravotnických zařízení na světě, nebo Emel Idriz z Pricefx, jež patří mezi globální lídry v oblasti naceňování produktů.
Cestu na ostrov Confer-O-Matic účastníci získají popsanou v přesném návodu, který dostanou před akcí. Organizátoři věří, že 3D svět poskytne největší zážitek i zábavu, jako plán B ale nabízejí i možnost sledování streamů, a to přímo na stránkách akce. Registrace na Digital Transformation Summit je zdarma dostupná přes Eventbrite.