Facebook přidává novou funkci založenou na umělé inteligenci, která umí myslet a plnit úkoly

fb
0Zobrazit komentáře

Facebook přichází s další killer funkcí, kterou chce konkurovat všem osobním asistentům, které fungují na principu automatizace. Vzdáleně nový projekt s názvem M, který je integrován do aplikace Messenger, vypadá, jako běžný asistent na bázi Siri nebo Google Now zkřížený s on-demand službami jako Magic, které umí vyhledávat a nebo plnit jednoduché úkoly s pomocí lidského faktoru.

Facebook tyto funkce spojil a v co nejvyšší míře automatizoval. M tak umí navíc naplánovat schůzky v kalendáři, rezervovat stůl v restauraci, objednat květiny nebo zabookovat letenku. Většina z úkolů funguje na základě umělé inteligence, která je v závěru ještě potvrzena lidským faktorem, dokončující rezervace nebo objednávky. Pro uživatele je takový způsob komunikace mnohem rychlejší a pro Facebook je zase s menším počtem asistentů levnější provoz.

facebook

Přečtěte si takéFacebook připravuje novou killer funkci, kterou se inspiroval u konkurence. Jak vypadá?Facebook připravuje novou killer funkci, kterou se inspiroval u konkurence. Jak vypadá?

Po úvodním dotazu směrem od uživatele se M snaží automaticky dotazovat na menší detaily, které vytvoří kompletní přehled o tom, co má udělat. Momentálně je M dostupné pouze pro několik stovek pozvaných uživatelů v rámci San Francisca a okolí a pokud se služba osvědčí, bude se postupně rozšiřovat i dál. Navíc funguje samostatně, bez propojení dat s Facebookem, informuje Wired.

M

Facebook oproti konkurenci v podobě Googlu nebo Applu startuje se značným hendikepem, protože nevlastní svůj operační systém. Výhodou je ale rychlá adaptace na více než 700 milionů potencionálních uživatelů. Stejně tak vidí vedení Facebooku potenciál v propojení s Facebook for Business pro správu e-mailů, hovorů nebo schůzek.

A že o M bude zájem značí i fakt, že se včera během několika hodin dostal projekt na první místo Product Huntu, kam se do diskuze zapojila spousta zajímavých lidí.

7f80fbb0-0170-47c8-a5c8-12471b75fdac

HBO GO se stalo s 26 tisíci platícími uživateli nejvyužívanější VoD službou v ČR

Screen Shot 2015-08-27 at 10.35.41
0Zobrazit komentáře

Pouze internetové připojení a aktivní balíček s HBO od jednoho z kabelových operátorů v Česku, dělí kohokoliv od filmotéky s tisíci hodinami filmů a seriálů. V rámci své webové nebo mobilní aplikace nabízí HBO GO všechny tituly bez dalších poplatků – taková služba zaujala již více než 26 tisíc platících uživatelů, což by podle HBO mělo jejich službu řadit mezi nejvyužívanější VoD v Česku a na Slovensku.

Není to tak dávno, co přidalo HBO do mobilní aplikace podporu Google Chromecast nebo AirPlay, takže je aktuálně možné využívat streaming naprosto kdekoliv, včetně Smart TV. Mezi nejoblíbenější tituly se bezesporu řadí seriály Hra o trůny, Temný případ nebo Až po uši a populární seriál o startupech Silicon Valley.

silicon_valley_1

Přečtěte si takéHBO seriál Silicon Valley má za sebou premiéru. Hodnocení jsou zatím hodně pozitivníHBO seriál Silicon Valley má za sebou premiéru. Hodnocení jsou zatím hodně pozitivní

Daniel Klička, Country manager HBO Europe, k tomu dodává:

HBO GO je nejpoužívanější službou v rámci VOD nabídky na českém a slovenském trhu. Jsme samozřejmě velmi rádi, že díky dalším novinkám, jakými je podpora Google Chromecast nebo Apple AirPlay, usnadníme našim předplatitelům sledování HBO GO.”

Jedinou nevýhodou, oproti konkurenci v rámci České republiky je fakt, že klasickou televizi, ke které by si zákazník objednal balíček HBO, nevyužívá každý a je tedy otázkou času, kdy k nám přijde i služba HBO NOW, která funguje zcela samostatně na principu měsíčního členství. To si lze pořídit za cenu 358 Kč měsíčně s prvotní 30denní zkušební verzí.

Foto: Press