Google konečně ve svém prohlížeči Chrome začal blokovat reklamy v zastaralém Flashi
Internetový prohlížeč Chrome si za několik let svého fungování získal na ohromné popularitě a podařilo se mu dosáhnout více než poloviny trhu, který se pak nadále tříští především na Internet Explorer od Microsoftu nebo Firefox od Mozilly. Od dnešního dne navíc Google začne blokovat reklamy v zastaralém formátu Flash.
Nahradit by je plynule měly reklamy v HTML5, které se do něj převádějí v rámci reklamního systému AdSense automaticky. Pokud přece jen uživatelé potřebují změnit reklamní formáty manuálně, mohou to udělat prostřednictvím speciálních nástrojů, které doporučuje přímo Google.
Jednoduše to znamená, že se díky tomuto přizpůsobení budou moci reklamy zobrazovat na jakémkoliv zařízení bez omezení, v rámci Google Chrome na desktopu i v aplikaci. A zároveň se postupně upustí od formátu, který jen způsobuje potíže, což se dotkne třeba i Youtube, které Google vlastní.
To vše je součástí mnoha změn, které v Googlu probíhají. Ať už to bylo nedávné založení nové společnosti Alphabet, pod kterou Google nově spadá nebo vytvoření nové identity, která byla dnes představena a zobrazuje i v animaci na hlavní straně vyhledávače.
Foto: Presskit