České Cleevio rebranduje. Odteď se bude soustředit primárně na vlastní projekty
Na českém poli není mnoho firem, které by se mezi startupy a vlastními projekty mohly pochlubit s mezinárodními úspěchy. O to více je o těch nejzajímavějších patřičně slyšet – jako třeba o českém vývojářském studiu Cleevio, které se dlouhou dobu soustředilo na práci pro klienty, ale i vlastní projekty, mezi kterými se objevila například finanční aplikace Spendee, významná spolupráce na herní appce Gamee nebo domácí bezpečnostní systém Angee.
Ten mimochodem v úspěšné kampani na Kickstarteru dokázal vybrat přes 531 tisíc dolarů, což představuje více než 13,2 milionů korun. A nyní se mimo to v Cleeviu odehrálo několik zajímavých změn. Ta hlavní je, že se kluci začnou z převážné většiny soustředit jen na vlastní projekty a utlumí postupně práci pro klienty na minimum, případně je budou pečlivě selektovat.
V souvislosti se znovuzrozením jinak již bezmála 8 let starého vývojářského studia, které má za sebou desítky aplikací a miliony stažení, proběhla i kompletní změna brandu, včetně nového loga, typografie a loga. Vše je nyní mnohem více zaměřené na jednoduchost a funkčnost.