Slovenský Sygic kupuje 51 procent v brněnském startupu Tripomatic
Tak se zdá se, že rok 2016 bude na tuzemském trhu na internetové transakce opravdu velmi bohatý. A mezi ty nejvýznamnější se zcela určitě zařadí i aktuální akvizice na trase Sygic ->Tripomatic.
Slovenská společnost Sygic, která patří mezi tvůrce stejnojmenné populární navigace, jež si celosvětově stáhlo už přes 125 milionů uživatelů, totiž kupuje 51 procent v populárním travel startupu Tripomatic, který umožňuje cestovatelům si online plánovat výlety a vytvořit si tak cestovního průvodce na míru dle svých konkrétních potřeb.
Informace o akvizici nám zprostředkovala přímo spoluzakladatelka projektu Barbora Nevosádová:
“Strategického partnera jsme hledali delší dobu, Sygic nás přesvědčil tím, že je to technologická firma se skvělým know-how, která nás může posunout hodně dopředu. Cílem akvizice je jít rychleji za společným cílem – provázet lidi na cestách. Věříme, že díky spojení se Sygicem si budou moci cestovatelé po celém světě plánovat výlety ještě pohodlněji a budeme schopní jim poskytnout kompletní servis. Díky spolupráci se Sygicem budeme moci zrychlit vývoj produktu, nabrat nové zaměstnance a představit náš plánovač výletů novým uživatelům po celém světě. Už se na to moc těšíme a doufáme, že brzo oznámíme i zajímavé produktové novinky”.
Výši transakce se ani jedna strana rozhodla nekomentovat.