Čeští INCOMMING ventures investují statisíce eur do německého startupu na prodej aut

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Vypadá to, že v následujících měsících bude nejen na české technologické scéně opět o něco živěji. Vzniká totiž nový investiční vehikl s názvem INCOMMING ventures, za nímž stojí Michal Mička (partner investiční společnosti DRFGspolečně s Adamem Kurzokem, který před lety založil a prodal například populární gastro platformu Lunchtime.cz, jež následně koupil indický gigant Zomato za více než 60 milionů korun.

A jak to tak vypadá, INCOMMING Ventures s investicemi nehodlají otálet, jelikož ohlašují hned první z nich a to konkrétně do německého projektu CARZADA, za kterým stojí Čechoněmec: Thomas Vagner.

CARZADA se konkrétně chystá změnit způsob, jakým se nakupují auta – kdy místo ježdění po autobazarach nabízí online nákup automechaniky prověřených aut, s přivezením auta až před dům.

„O vstupu do segmentu aut v ecommerce jsem uvažoval již dříve, věřím, že nastane doba, kdy se budou auta primárně prodávat i kupovat přes internet. Tomas i další investoři mě přesvědčili, že je to sázka na správnou kartu.“, říká Michal Mička

INCOMMING ventures se postarali o složení větší části investice, s tím že do projektu investovalo i několik českých angel investorů, včetně Petra Kasy, který stál společně se svým bratrem Martinem Kasou u zrodu online obchodu Kasa.cz a nyní se věnuje hlavně síti lékáren Pilulka.cz

akce

Přečtěte si takéNa pražském mDevCampu se představí zástupci Slacku, Instagramu nebo SpotifyNa pražském mDevCampu se představí zástupci Slacku, Instagramu nebo Spotify

Přesná výše investice jinak není známa, avšak dle našich informací by se měla pohybovat ve stovkách tisích EUR, s tím, že v letošním roce mají Incomming Ventures, kteří se chtějí soustředit především na trh ecommerce, na proinvestování přichystaných cca 50 milionů Kč. Výhledově pak zhruba 250 milionů korun.

incoming-1

incoming

carzada
Carzada

Podívejte se do stylových kanceláří české digitální agentury 2FRESH

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Stále více a více finančních prostředků investují v poslední době české technologické firmy do vylepšení svého pracovního prostředí/kanceláří.

Jednou z nich je i digitální agentura 2FRESH, která kromě klientské práce pro firmy jako O2, Globus, Kooperativa nebo Zuno Bank, stojí i za provozem vlastních projektů Costlocker, SMSticket a nebo srovnávače online supermarketů Atoto, který nedávno ohlásil 6 milionovou investici  pro svůj další rozvoj.

korinek

Přečtěte si takéLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korunLukáš Kořínek z digitální agentury Bubble: Minulý rok jsme skončili v obratu na 30 milionech korun

2FRESH už nějaký čas sídlí ve stylových továrních prostorech v ulici Františka Křížka na pražské Letné, které jsou mimochodem domovem i další české digitální agentury: Bubble.

Podívejte se dovnitř…

“Chtěli jsme otevřený prostor, ve kterém si budeme snadněji předávat informace. A současně pojme desítky lidí, které zveme na naše workshopy. Velký prostor je pro nás nutností i proto, že používáme spoustu post-itů, které visí na všech zdech. A dokonce je používáme jako dekoraci. Je to takové naše poznávací znamení. Máme i velké pojízdné stěny, díky kterým se dá prostor variabilně dělit a uzavírat”, říká spoluzakladatel 2FRESH, Kamil Skramuský

Lokalita: Letná, Praha 7
Dokončeno: Září 2015
Design: Daniel Pružina – Versatile
Velikost: 500 m2
Fotky: Jan Nechvíle

2FRESH-office-2

Jednačka

2FRESH-office-1
2FRESH-office-4
2FRESH-office-3

Open space

2FRESH-office-5

Office

2FRESH-office-6
2FRESH-office-7
2FRESH-office-9

Open space

2FRESH-office-10

Lounge

2FRESH-office-12
2FRESH-office-13
2FRESH-office-14
2FRESH-office-15
2FRESH-office-15
2FRESH-office-16

Branding