Český analytický startup MonkeyData získává další investici ve výši desítek milionů korun

0Zobrazit komentáře

Ostravský analytický startup MonkeyData, který pomáhá zpracovávat data dnes již takřka 2000 e-commerce zákazníků, se posunuje na další úroveň a odhaduje svoji novou valuaci na 150 až 200 milionů korun. To vše nejen kvůli růstu obratu, ale především díky již druhé investici Vladimíra Schmalze, bývalého manažera z ČEZu, který podruhé do ostravského startupu investoval vyšší stovky tisíc dolarů.

První podobnou částku do projektu vložil již loni, a to prostřednictvím svého investičního fondu Solotron. Za to mu nyní patří 23% podíl v celé společnosti. Její CEO a zakladatel, Jan Laštůvka, tak nadále zůstává s majoritním podílem ve výši 45,28 %.

vectr1

Přečtěte si takéNový bezplatný grafický editor, který chce konkurovat velkým hráčům, získal 24 milionů na investicíchNový bezplatný grafický editor, který chce konkurovat velkým hráčům, získal 24 milionů na investicích

Startup se navíc mimo jiné chystá i na expanzi mimo hranice Česka – konkrétně uvažuje o americkém Texasu, kde by měla sídlit část obchodního a marketingového týmu. Hlavní vývoj ovšem stále zůstává v České republice. Zároveň to bude sloužit jako jakási příprava pro první mezinárodní investiční kolo, které se chystá v průběhu příštího roku.

monkeydataweb