E-commerce platforma RedCrox chce na Fundlift.cz od lidí vybrat 3,5 milionu Kč
Na český crowdfundingový portál Fundlift míří další projekt z oblasti e-commerce. A to konkrétně alternativní e-commerce platforma RedCrox, kterou cca před 3 lety založil manželský pár v podobě irského podnikatele Stephena Johna Alexandera Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan.
Jak to celé funguje?
RedCrox konkrétně propojuje oblasti sportu, nakupování a zábavy, kdy přináší netradiční model nabízející takzvaný gamification of shopping / e-commerce gamifikace, který umožňuje uživatelům hrát se svými účtenkami a vyhrát zpět peníze formou 100% CashBack.
“Registrovaní členové RedCrox.com nahrají svou účtenku z internetového nebo kamenného obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku, na svůj osobní účet RedCrox, zúčastní se hádáním výsledku v následující sportovní události nebo v soutěži na RedCrox.com. Uhodnou-li správně výsledek, získají 100% CashBack. Je to zábavné, je to snadné a je to naprosto zdarma,” popisují princip fungování Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.
Na crowdfundingovém portálu Fundlift, chce pak RedCrox, který má momentálně cca 300 nákupních partnerů včetně firem jako je Amazon, Real Madrid Online Store, Alibaba Express, Baťa nebo Dámejídlo, získat 3,5 milionu Kč výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a.
Vybraná částka by pak měla být použita především na posílení prodeje, marketingu a vývoj software. Kampaň, ve které se během pár hodin platformě podařilo získat 388 tisíc Kč od 22 investorů/uživatelů, najdete ZDE.