Brněnský Bobobox vyrábí výtvarné krabice pro děti s tvůrčími aktivitami na bázi předplatného

Filip HouskaFilip Houska

bobobox_1_1000px
0Zobrazit komentáře

Většina dětí dnešní generace již umí schopně ovládat chytrá zařízení v podobě smartphonů nebo tabletů a častokrát jim slouží jako hlavní zdroj zábavy, na kterém se však mohou stát i nezdravě závislými. S alternativou pro jejich zabavení nedávno přišel český startup, který by v dětech mohl opět vyvolat zájem ve „skutečné“ hračky tvůrčího charakteru.

Začátkem roku vypustil brněnský Bobobox stejnojmenný produkt v podobě výtvarné krabice pro děti od 4 do 8 let, ve které se nachází šest různých kreativních a dovednosti zvyšujících úkolů. Na bázi předplatného tak rodiče každý měsíc získají pro své děti nové aktivity a výzvy.

loveday

Přečtěte si takéElon Musk se nechal inspirovat desetiletou školačkou ohledně marketingové strategie TeslyElon Musk se nechal inspirovat desetiletou školačkou ohledně marketingové strategie Tesly

Patrně největším plusem celého produktu je vybavení. Krabice totiž rovnou dorazí se všemi pomůckami (výtvarné hmoty, papíry a jiné materiály), které jsou pro tvorbu potřeba. Děti si tedy mohou rovnou hrát a rodiče nemusí po obchodech shánět příslušné nástroje – to by totiž ztrácelo na hlavní myšlence projektu.

bobobox_2

Pro děti by měl být Bobobox líbivý i po barevné a designové stránce – je totiž doplňován o příběh s animovaným skřítkem Bobem, jenž malým kreativcům pomáhá a motivuje je k řešení daných úkolů. Na celém konceptu je sympatická i možnost natisknutí jména, které dětem vytvoří takřka „unikátní“ produkt.

Výtvarnou krabici, za kterou stojí bývalá pedagožka a její dvoučlenný tým, si lze zakoupit na oficiálních stránkách za 429 Kč za měsíc – výhodněji poté na tři měsíce za 1077 Kč nebo 5 měsíců 1795 Kč s jedním kusem zdarma. Možné je i sjednání předplatného na každý druhý měsíc.

navody_pribeh

Český startup CleverAnalytics získal investici přesahující 10 milionů korun

0Zobrazit komentáře

Český technologický startup CleverAnalytics má slušně našlápnuto. Jak se nám podařilo zjistit, startup od technologického hubu MindForge získal seed investici pohybující se nad 10 milionů Kč, která má podpořit vývoj analytického nástroje kombinujícího lokační, volně přístupná a transakční data zákazníků, díky čemuž následně vytváří unikátní pohledy na byznys společností.

Samotná investice by pak měla pomoct ve zrychlení vývoje produktu (cloudové platformy pro Location Intelligence), který CleverAnalytics vyvíjí, s tím, že tvůrci ho plánují uvést na trh ve třetím čtvrtletí letošního roku.

locomotive-60539_1280

Přečtěte si takéRuský strojvůdce vozí v rámci carsharingové služby BlaBlaCar cestující lokomotivouRuský strojvůdce vozí v rámci carsharingové služby BlaBlaCar cestující lokomotivou

MindForge je pak technologický hub sdružující projekty, které se věnují tématům jako jsou Big Data, umělá inteligence, kybernetická bezpečnost nebo právě cloudové mapové aplikace. Další zdroje, které startup od MindForge získal, jsou určené pro expanzi na zahraniční trhy.

„V nejbližší době plánujeme CEE a UK, následně Kanada a Spojené státy,“ upřesnil Lukáš Puchrik z CleverAnalytics.

bloky

Od toho si společnost slibuje získání prvních referenčních zákazníků a následnou rozsáhlejší expanzi, která je naplánovaná na rok 2019. V tuto chvíli cloudovou platformu testuje prvních 40 zákazníků, mezi něž patří například Česká spořitelna, Rohlik.cz nebo síť drogerií Teta.

„První verze již běží, nyní pracujeme na vylepšené verzi, se kterou plánujeme oslovit nové klienty,“ dodal Puchrik.