Elon Musk se nechal inspirovat desetiletou školačkou ohledně marketingové strategie Tesly

Filip HouskaFilip Houska

loveday
0Zobrazit komentáře

Americkou automobilku Tesla již dnes zná téměř každý, kdo alespoň jedním okem sleduje dění na trhu technologií. Svou pozornost si však nikdy nezískala z reklam (jako u ostatních firem), a to z jednoho prostého důvodu – protože žádné reklamy nedělá.

Mnoho fanoušků Tesly však tvoří své domácí spoty, které mnohdy vypadají atraktivně a profesionálně. A právě na tuto problematiku se zaměřila teprve desetiletá školačka Bria Lovedayová z Michiganu, která Elonu Muskovi navrhla zajímavou marketingovou strategii.

paypalslack_1

Přečtěte si takéPayPalem je nově možné platit i na komunikační službě SlackPayPalem je nově možné platit i na komunikační službě Slack

Pro svůj školní projekt totiž sepsala dopis, ve kterém Muskovi navrhuje, aby vyhlásil soutěž o nejlepší reklamní spoty z hlav amatérských tvůrců a ty nejzajímavější následně odvysílal. Zdůrazňuje, že by to společnost nestálo žádné peníze a ani moc času. Rovnou zmínila i odměnu pro vítěze (například roční bezplatné využívání Superchargeru) a neodpustila si ani „odvážný“ dotaz, zdali nemůže dostat tričko Tesly.

Jelikož její otec tento dopis zveřejnil na Twitteru, všiml si toho i samotný Musk. A pro potěšení nejen malé holčičky, ale celého internetu, odpověděl, že návrh zní „skvěle“ a „určitě jej uskuteční“. Tweet se stal okamžitě virálním a mediální svět zaplavily titulky, že si jeden z nejambicióznějších podnikatelů nechává radit od žákyně páté třídy základní školy.

Bria Lovedayová, která chce po ukončení školy působit v politice, je mimo jiné fanynkou Tesly především kvůli přístupu k životnímu prostředí. A také kvůli tomu, že vyrábí „cool auta“.

Svá videa pak můžete i v rámci Evropy do soutěže zasílat prostřednictvím oficiálního webu.

Foto: Heisenberg Media / Flickr | Reprofoto, ClickOnDetroit

Diskuze (0)

Novinka

Anonym