Originální hračka Nimuno Loops získala během chvíle v crowfundingové kampani přes 22 milionů

nim
0Zobrazit komentáře

Kostkové stavebnice typu LEGO a Kre-O jsou bezesporu jedním z nejlepších způsobů, jak podpořit vlastní kreativitu. Nový, nezávislý produkt s názvem Nimuno Loops však nyní posouvá stavění z obyčejných kostek ještě dále, to když umožnuje fanouškům stavebnic budovat svoje výtvory třeba i za roh nebo dokonce vzhůru nohama.

Newyorský tým inovativního designové studia Nimuno totiž vytvořil flexibilní lepící pásku, která je kompatibilní s většinou stavebnic jako je například právě LEGO, Mega Bloks nebo Kreo. Jednotlivé části této pásky můžete stříhat na libovolnou délku a šířku. Na ni pak umístíte klasické kostky ze stavebnic a díky ohebnému a přilnavému materiálu máte možnost vytvořit originální díla.

Miton – partneři

Přečtěte si takéInvestiční skupina Miton spustila Inzeromat, který umí posílat inzeráty na více serverů najednouInvestiční skupina Miton spustila Inzeromat, který umí posílat inzeráty na více serverů najednou

Na americké crowfundingové platformě Indiegogo, kde kampaň Nimuno Loops běží, už na projekt přispělo téměř 24 343 lidí. Získaná částka se blíží 883 tisícům dolarů  (v přepočtu zhruba 22 milionů korun), přičemž tvůrci hravé pásky původně požadovali pouhých 8 tisíc dolarů.

Požadovaný obnos se tedy povedlo několikanásobně překročit s tím, že do konce kampaně na Indiegogo zbývá ještě měsíc a je tedy jasné, že se získaná částka ještě mnohonásobně navýší.

Brněnský Bobobox vyrábí výtvarné krabice pro děti s tvůrčími aktivitami na bázi předplatného

Filip HouskaFilip Houska

bobobox_1_1000px
0Zobrazit komentáře

Většina dětí dnešní generace již umí schopně ovládat chytrá zařízení v podobě smartphonů nebo tabletů a častokrát jim slouží jako hlavní zdroj zábavy, na kterém se však mohou stát i nezdravě závislými. S alternativou pro jejich zabavení nedávno přišel český startup, který by v dětech mohl opět vyvolat zájem ve „skutečné“ hračky tvůrčího charakteru.

Začátkem roku vypustil brněnský Bobobox stejnojmenný produkt v podobě výtvarné krabice pro děti od 4 do 8 let, ve které se nachází šest různých kreativních a dovednosti zvyšujících úkolů. Na bázi předplatného tak rodiče každý měsíc získají pro své děti nové aktivity a výzvy.

loveday

Přečtěte si takéElon Musk se nechal inspirovat desetiletou školačkou ohledně marketingové strategie TeslyElon Musk se nechal inspirovat desetiletou školačkou ohledně marketingové strategie Tesly

Patrně největším plusem celého produktu je vybavení. Krabice totiž rovnou dorazí se všemi pomůckami (výtvarné hmoty, papíry a jiné materiály), které jsou pro tvorbu potřeba. Děti si tedy mohou rovnou hrát a rodiče nemusí po obchodech shánět příslušné nástroje – to by totiž ztrácelo na hlavní myšlence projektu.

bobobox_2

luckey-zuckerberg

Přečtěte si takéMeta a Anduril vyvíjejí AR technologie pro americkou armáduRozešli se ve zlém, teď jsou z nich parťáci. Zuckerberg a Luckey spojili síly ve jménu americké armády

Pro děti by měl být Bobobox líbivý i po barevné a designové stránce – je totiž doplňován o příběh s animovaným skřítkem Bobem, jenž malým kreativcům pomáhá a motivuje je k řešení daných úkolů. Na celém konceptu je sympatická i možnost natisknutí jména, které dětem vytvoří takřka „unikátní“ produkt.

Výtvarnou krabici, za kterou stojí bývalá pedagožka a její dvoučlenný tým, si lze zakoupit na oficiálních stránkách za 429 Kč za měsíc – výhodněji poté na tři měsíce za 1077 Kč nebo 5 měsíců 1795 Kč s jedním kusem zdarma. Možné je i sjednání předplatného na každý druhý měsíc.

navody_pribeh