Fitbit je opět o krok blíže, aby se z výrobce fitness náramků stal důležitým hráčem na poli moderního zdravotnictví. Poté, co tato kalifornská společnost investovala miliony dolarů do startupu Sano vyvíjejícího přenosná čidla pro měření cukrovky, ohlašuje partnerství s Googlem. S ním chce pracovat na lepší dostupnosti zdravotních dat na dálku.
Partnerství Fitbitu a Googlu spočívá zejména v cloudovém nástroji Google Cloud Healthcare API, který gigant z Mountain View od března letošního roku oficiálně nabízí ostatním firmám. Díky této platformě bude moci Fitbit lépe integrovat nasbíraná data uživatelů do zdravotnického systému, což by v ideálním světě výrazně zefektivnilo konkrétní postupy lékařů během online diagnóz a lepší sestavení přesných profilů pacientů.
Vedle obecného lékařství, ke kterému CEO Fitbitu James Park stále více inklinuje a považuje jej za „budoucnost firmy“, se velký důraz klade i na detekci a přesnější diagnózy možných nástupů cukrovky nebo hypertenze u uživatelů. K tomu má sloužit služba Twine Health od stejnojmenného startupu, který se v únoru stal součástí Fitbitu.
Nejnovější zařízení od Fitbitu – chytré hodinky Versa
Modernizace zdravotnictví v podání hlavního konkurenta
Důležitým hráčem na poli moderního zdravotnictví založeného na novodobých technologiích je i Apple se svými hodinkami Apple Watch. Ty například dokáží velice přesně diagnostikovat začínající cukrovku, s 80procentní přesností mají rozpoznat spánkovou apnoi a téměř stoprocentně poznají, zdali má majitel zvýšený krevní tlak. Nehledě na to, že se má v útrobách cupertinského giganta vyvíjet speciální aplikace pro měření hladiny cukru bez nutnosti vpichů jehel.
Jedna z medicínských iniciativ Applu – zjišťování nepravidelného srdečního rytmu, respektive atriální fibrilace
Přes padesát úspěšných Čechů, kteří prorazili ve sféře byznysu a technologií, se zajímavými přednáškami a řadou inspirativních workshopů na jednom místě. I takto by se dala charakterizovat očekávaná akce Glorious v prostorách Sono Centrum a Hvězdárny v Brně, jež startuje již 3. května. A CzechCrunch jakožto hlavní mediální partner bude u toho.
Celá akce má být založena na čtyřech hlavních pilířích – podnikání, leadership, startup a osobní rozvoj. Právě na tato témata budou vedeny nejrůznějších přednášky, rozvržené do programu 4. a 5. května, a přes 30 praktických workshopů, jež budou „předskokany“ celé konference. Součástí bude i networking a řada doprovodných aktivit.
Na koho se můžete těšit?
Glorious letos hostí 52 českých řečníků, a to včetně jmen jako Otto Fabri (automobilový designer), Jan Řežáb (zakladatel Socialbakers), Marie Havlíčková (CEO Slevomatu) nebo Dalibor Dědek (zakladatel Jablotronu). My jsme pro vás vybrali pár dalších v podobě podrobných profilů:
Pavel Turek, komerční ředitel Red Bull Air Race a expert na F1
Pavel Turek v letech 1997 až 2013 absolvoval sedmnáct sezón ve Formuli 1 a díky tomu navrhl několik zajímavých nápadů vztahujících se k F1 (dvousedadlová formule, jízda s monopostem za polárním kruhem nebo uvedení monopostu Davida Coultharda do stavu beztíže). I na základě těchto originálních návrhů se později, v roce 2013, stal komerčním ředitelem mistrovství světa Red Bull Air Race, kde zajišťuje kompletní obchodní a příjmové stránky seriálu, jako je sponzoring, prodej televizních vysílacích práv, prodej vstupenek, hospitality, merchandising a licensing.
Mezi jeho další úspěchy patří prodej sportovního webu f1sport.cz Mladé frontě a virtuálního operátora Gorila Mobil, kterého pod svá křídla v roce 2014 převzalo 02. Dnes investuje do několika projektů v oblasti motorsportu a je ambasadorem paliv OMV MaxxMotion.
Pavel Turek
David Semerád, spoluzakladatel studia STRV a CEO entity STRV Labs
David Semerád spolu s Lubo Smidem, Pavlem Zeifartem a Martinem Šťávou v roce 2014 založil vyvojářské studio uLikeIT, nyní známé jako STRV. Tento tým, ve kterém byl Semerád výkonným ředitelem, se podílel na vývoji mobilních a webových aplikací jako Ordr, ClassDoje nebo Tinder. Nově je Semerád CEO entity STRV Labs, jež vznikla začátkem letošního roku, a přenechal tak post šéfa v STRV kolegovi Lubo Smidovi.
Jeho přednáška: Obětovat vztah za byznys?
Náplň: Know-how, jak skloubit podnikání a vztahy s nejbližšími, aby se obojí co nejlépe rozvíjelo.
Jaroslav Beck, hudební skladatel
Jaroslav Beck (29) se soustředí na tvorbu hudby k herním či filmovým dílům. Stojí například za zvukovou stopou k upoutávce hry Battlefield nebo televizní upoutávce nového dílu Terminátora a Star Wars. Své schopnosti postupně studoval v Oxfordu, kde nasbíral dostatek znalostí k tomu, aby se přestěhoval do Los Angeles a snažil se prorazit ve sféře hollywoodského hudebního produkce. Nyní je součástí vývoje VR hry Beat Saber, která má vyjít již v první polovině května a pro kterou vytváří kompletní soundtrack.
Jeho přednáška: Dosáhnout svých snů před 30? Super! Ale co pak?
Náplň: Jak být stále dravý a motivovaný, i když přijde úspěch přes oslavením 30. narozenin.
Daniel Franc, Program Manager v Googlu
Daniel Franc má na starosti rozsáhlý program pro spolupráci v IT a podnikatelské sféře v technologickém gigantu Google. Ostatně jej sám i před deseti lety spoluzakládal. Během své kariéry působil jako technický ředitel tuzemských a zahraničních firem.
Jeho přednáška: Máte dlouhé vedení?
Náplň: Vytipování třech klíčových oblastí pro komunitní práci s důrazem probuzení energie v dosud nekomunitních týmech.
Josef Havelka, marketingový guru
Josef Havelka se řadí mezi špičku českého marketingu, což dokazuje i prestižní ocenění Adman pro přínosy pro český marketing. Založil reklamní agenturu Leo Burnett, kde je ředitelem pro střední a východní Evropu, podílel se na vzniku společnosti ZOOT a přes tři roky byl marketingovým ředitelem České spořitelny.
Náplň: Jak se tvoří brand ve 21. století s důrazem na praktická cvičení a srovnávání, jak se značky budují dnes a jak se budovaly před několika lety.
Jelikož je CzechCrunch hlavním mediálním partnerem akce Glorious, nabízíme pro vás 15% slevu na vstupné. Stačí během nákupu vstupenek (ZDE) zadat promo kód „CZECHCRUNCH“.
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Naprosto nezbytné cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Pokročilé analytické funkce
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Cílené soubory cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.