Odměna za dlouhé hodiny u počítače. Herní hvězda Ninja spolu s Adidasem uvádí nové tenisky
Tyler „Ninja“ Blevins je pravděpodobně nejzdárnějším příkladem toho, jak se dá proslavit v mainstreamovém světě pouze na základě hraní počítačových her. Megahit Fortnite v podaní tohoto osmadvacetiletého rodáka z amerického Detroitu totiž baví miliony diváků, mezi kterými se nachází i velké firmy, jež se do Blevinse nebojí investovat svůj čas i prostředky.
Opomene-li se Microsoft, respektive jeho streamingová platforma Mixer, kam Ninja začátkem srpna přešel ze stáje konkurenčního Twitche, mezi ty největší patří jihokorejský Samsung, rakouský Red Bull a německý Adidas. A právě s druhou jmenovanou už pár měsíců vařil exkluzivní kolaboraci, která však dosud byla držena pod pokličkou. Nikdo nevěděl, o co přesně půjde.
Vzhledem k tomu, jak populární jsou mezi výrobci sportovních doplňků a slavnými osobnostmi spolupráce na teniskách, dalo se očekávat, že Adidas a Ninja vyrukují s novým charakteristickým modelem (o to víc, když je Blevins náruživý sneakerhead). A to se nyní ukazuje jako pravdivý předpoklad.
Pod hlavičkou umělecké platformy Time In, která reflektuje čas strávený nad danou činností pro maximální vypilování potřebných schopností (včetně těch herních), přichází Adidas s novou siluetou ze sbírky Nite Jogger s Ninjovým rukopisem.
„Jsem více než nadšený, že světu konečně mohu představit, na čem jsme s Adidasem pracovali. Takzvané Time In Nite Jogger prezentují to, že nespočet hodin strávených pilováním mého řemesla se skutečně může vyplatit,“ komentuje Ninja.
Sázka na jistotu
Protože se jedná o tenisky typu Nite Jogger, který si zakládá na podrážkovém odpružení Boost a tradičním vzhledu inspirovaným 80. léty, nelze očekávat žádnou zběsilou konstrukci. Adidas s Ninjou naopak respektovali původní křivky, akorát je přebarvili do modro-šedivé kombinace se žlutým doplněním ve vnitřku tenisky a na bocích v podobě výrazných nápisů NINJA a TIME IN.
MEWS shání posily na následujících pozicích
Více na CzechCrunch JobsA to je prakticky vše. Na první pohled není možné vidět žádné radikálnější změny, což byl podle všeho účel od počátku vývoje. Ninja pak sám dodává, že takzvané Ninja Nite Jogger mají zdůrazňovat onu nadšeneckou filozofii a inspirovat novou generaci tvůrců k tomu, aby své sny realizovali a měli dostatečně silnou vůli k tomu, aby do procesu „vložili čas“.
Co se týče dostupnosti, nové tenisky dorazí do prodeje poslední den v tomto roce, respektive 31. prosince v 10.00. Nabízet je bude i český Adidas za 3 899 korun, v případě dětské verze za 2 999 korun. Nepůjde nicméně o klasický prodej, ale takzvaný raffle, kteří sběratelé uměleckých tenisek dobře znají – zkrátka se o tenisky online přihlásí a budou doufat, že se na ně usměje štěstí během losování. Teprve poté dostanou možnost si Ninja Nite Jogger koupit.
Propojení módy a esportu
Tato kolaborace však není jedinou svého druhu. Již v minulosti se do neustále rostoucího odvětví esportu angažoval například Nike, který pro profesionální čínské hráče League of Legends navrhl speciální dresy fotbalového stylu.
Nedávno se do celého fenoménu zapojil i luxusní módní dům Louis Vuitton se svou novou kolekcí, což jen dokazuje, že soutěžní hraní videoher už není pouze gaučová zábava. O tom ostatně svědčí i vyprodané haly pro turnaje nejen v League of Legends, ale také Dota 2 nebo CS:GO. Obrovského zájmu se těší i fotbalové simulátory, ve kterých bude soutěžit i třeba italský Juventus a v Česku s nimi nedávno uspořádal velký turnaj Jirka Král.