Neviditelné technologie, které pomáhají. V Zonky Innovation Awards lidé opět vyberou nejinovativnější české startupy
Technologické inovace jsou dnes nedílnou součástí prakticky všech mladých firem, které se snaží bořit zaběhnuté pořádky, dělat věci jinak a především doručit svým zákazníkům co nejlepší službu. Může to být v nakupování, dopravě nebo financích a právě v těchto oblastech chce nejvíce inovativní české firmy vybrat Zonky.
Fintechová platforma na půjčování peněz mezi lidmi, spadající po boku Air Bank do portfolia skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera, se rozhodla poprvé oceňovat nejlepší inovace v loňském roce a letos v tom bude pokračovat. Vybírat vítěze nicméně nebudou přímo v Zonky, ale sami zákazníci.
V rámci Zonky Innovation Awards 2020, jichž je CzechCrunch hlavním mediálním partnerem, bude z 81 nominovaných projektů vybírat ty nejlepší široká veřejnost, respektive zákazníci jednotlivých služeb, kteří rozhodnou v online hlasování. O kategorii Inovace roku pak rozhodne odborná porota.
„Je to naše poděkování službám, které neváhají inovovat a zlepšovat svět okolo nás. Chceme povzbudit i další firmy, aby investovaly do technologií,“ vysvětluje šéf marketingu Zonky Jan Sladovník. Technologie organizátoři označují za tajné hrdiny, protože často je nevidíme, ale pomáhají nám při každodenních činnostech.