Prodej limitovaných tenisek krize neovlivní. V květnu měl Footshop největší tržby v historii, říká Peter Hajduček v podcastu
Měl to být rok, kdy Footshop překoná poprvé v historii v tržbách 1 miliardu korun. Přestože se plány nakonec zřejmě o rok odsunou, zakladatel jednoho z největších teniskových e-shopů v regionu Peter Hajduček je naplněn optimismem. V CzechCrunch Podcastu popisuje, proč současná krize pro jeho firmu není takový problém a co chystá dál.
„Bylo těžké odhadovat, jak se bude situace vyvíjet, ale dnes už víme, že je to mnohem pozitivnější, než jsme čekali. V květnu jsme měli v onlinu největší tržby v historii,“ hlásí Peter Hajduček, který pokoření miliardového milníku odsunul na příští rok, ale nijak zvlášť mu to nevadí.
„Neženeme se za tržbami, ve výsledku to je jen nějaké číslo v Excelu. Pro nás je to hlavně o vytváření dlouhodobé hodnoty a stavění základů, které nám umožní dlouhodobě a kontinuálně růst,“ říká Hajduček v nové epizodě CzechCrunch Podcastu, kde mluví i o tom, proč bude o tenisky pořád zájem a kam dál se chystá s Footshopem expandovat.
Poslechnout si ji můžete v přehrávači níže nebo ve vašich podcastových aplikacích včetně Spotify, Apple Podcastů a Google Podcastů:
O čem dalším se Peter Hajduček v CzechCrunch Podcastu rozpovídal?
***
Loňský rok zakončil Footshop s tržbami kolem 760 milionů korun a na letošní rok znovu plánoval vyrůst zhruba o třetinu a tím pádem překročit zmíněnou miliardu, ale nakonec je plán konzervativnější. „Aktuálně cílíme na zhruba 840 milionů korun,“ říká třicetiletý Hajduček, který Footshop rozvíjí už od roku 2012.
Během let se z malého e-shopu vyklubal velký regionální hráč, který má kamenné pobočky v pěti evropských zemích a z mnohojazyčného e-shopu prodává prakticky do celého světa. Právě e-shop tvoří 85 až 90 % byznysu celého Footshopu, ale kamenné pobočky jsou stále zásadnější.