Další velká spolupráce české e-commerce. Po Alze umožní Shoptet svým 21 tisícům e-shopů prodej i na Mallu
Tuzemská e-commerce tržiště zažívají v poslední době boom. Otevřít své platformy pro obchodníky či výrobce třetích stran se už dříve rozhodli největší hráči jako Alza či Mall, z oborových e-shopů například nedávno Zoot či Pilulka. Menší prodejci díky tomu získávají možnost prodávat své zboží mnohem většímu okruhu zákazníků.
Nově bude moci tyto výhody čerpat 21 tisíc e-shopů běžících na platformě Shoptetu, který spojil síly právě s Mallem. Pomocí nového doplňku Mall Expando mohou obchodníci spravovat objednávky z Mallu přímo ve svém shoptetovém rozhraní a získají tak přístup k jeho milionům zákazníkům či e-commerce infrastruktuře včetně dopravy a sítě výdejních míst.
„Zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, přinášíme další způsob, jak zvýšit své prodeje. Doplněk je vhodný pro všechny uživatele Shoptetu, kteří chtějí kromě prodeje přes vlastní kanály oslovit také nové okruhy zákazníků, a to třeba i v zahraničí. Ti nyní s Mallem mohou snadno synchronizovat objednávky a do budoucna i třeba přidávat či editovat produkty,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Zboží z tržiště už nyní na Mallu tvoří více než čtyři pětiny celé nabídky. E-shop si od nové spolupráce slibuje zejména zvýšení komfortu pro své prodejní partnery, už dnes totiž čtyřicet procent z jeho více než tisícovky partnerských obchodníků využívá právě řešení od Shoptetu.