Adobe začíná více šlapat do videa. Za desítky miliard korun kupuje službu Frame.io
Pro mnohé z nás je softwarový balíček Creative Cloud od Adobe naprosto esenciálním pracovním vybavením. Ať už jde o Photoshop pro vylepšování fotek, Illustrator pro vektorovou grafiku, nebo Premiere Pro pro úpravu videí, Adobe v oblasti kreativního designu a editování dokáže uspokojit i ty největší profesionály. Nyní své už tak bohaté portfolio doplní o další software. A neváhá za něj zaplatit desítky miliard korun.
Americká společnost Adobe za 1,27 miliardy dolarů (27,7 miliardy korun) koupí cloudovou platformu Frame.io. Ta umožňuje profesionálním editorům videí a dalším účastníkům projektů pracovat ve skupinách pomocí komentářů, anotací či žádostí o schválení, díky nimž mohou poskytovat zpětnou vazbu na dané dílo v reálném čase, což z podstaty zefektivňuje celou kreativní práci.
„Dnešní pracovní postupy s videem jsou nejednotné a k získání zpětné vazby od zainteresovaných stran se používá více nástrojů a komunikačních kanálů. Frame.io odstraňuje neefektivitu pracovních postupů s videem tím, že umožňuje nahrávání záznamů, přístup k nim a spolupráci se zainteresovanými stranami v reálném čase a v zabezpečeném a elegantním prostředí,“ uvádí Adobe k této akvizici.