Aerolinka KLM nabídne v Messengeru od Facebooku check-in nebo informace o letech
Dnes je běžné kupovat a spravovat letenky buď přímo na stránkách aerolinek nebo prostřednictvím mnoha partnerů a aplikací, které zároveň nabízí možnost check-inu, ale vždy jen na jednom zařízení. Pro usnadnění a lepší propojení se zákazníkem se rozhodla holandská aerolinka KLM Royal Dutch Airlines propojit s Facebookem a nabídnout zákazníkům informace o letu, podporu, check-in nebo jakékoliv změny přes aplikaci Messenger.
Její snaha navazuje na aktivní podporu, kterou převedla z e-mailu před několika lety na sociální sítě a garantuje na nich odpověď maximálně do 60 minut. Facebook tak rozšířil služby Messenger for Business o další segment, který se zařadí mezi booking a komunikaci s hotely, velkými obchodníky se spotřebním zbožím nebo třeba přepravními startupy jako Uber.
Nové funkce jsou k dispozici od nynějška a KLM v rámci novinky přináší soutěž, ve které při rezervaci letenky a jejím check-inu v aplikaci mezi 30.3 a 27.4 můžete vyhrát 2 zpáteční letenky kamkoliv po světě. Podpora a všechny navazující služby jsou pak momentálně k dispozici globálně ve 13 jazycích. Pro české zákazníky ovšem čeština stále chybí.
K otázce, proč zrovna integrace do Messengeru, dodává David Marcus z Facebooku pro USA Today, že odhadem až 80% pasažérů cestujících mezi Evropou a USA má aplikaci Messengeru k dispozici. Využít jí navíc lze na mnoha spojích i za letu.