Apple má letos představit novou generaci hodinek Apple Watch s větším displejem

Filip HouskaFilip Houska

apple-watch2-swimming
0Zobrazit komentáře

Technologická společnost Apple by letos měla výraznějším způsobem změnit vzhled svých chytrých hodinek Apple Watch. Informuje o tom uznávaný analytik s vazbami na poměrně ověřené zdroje Ming-Či Kuo, který dodává, že největší změnou bude větší displej. Očekává i vylepšený monitoring zdraví nebo lepší výdrž baterie.

Chytré hodinky Apple Watch byly poprvé odhaleny v dubnu 2015, kdy firma Tima Cooka představila dvě varianty z rozdílnou velikostí displeje – 38 nebo 42 milimetrů. I když hodinky v průběhu tří let měnily zejména po hardwarové stránce a nových softwarových funkcí, na pohled stále vypadaly stejně.

uber

Přečtěte si takéPotvrzeno. Uber prodává svůj byznys v jihovýchodní Asii konkurenční službě GrabPotvrzeno. Uber prodává svůj byznys v jihovýchodní Asii konkurenční službě Grab

To by se podle Kua, který působí v analytické společnosti KGI Securities a má zpravidla velmi dobré konexe na asijské dodavatelské řetězce, mělo na podzim letošního roku změnit. Apple má chystat nové modely, jež by měly mít až o patnáct procent větší displej oproti původním generacím. Ve výsledku by to mohlo znamenat zachování stejné velikosti těla, respektive ciferníku, ale zúžení okrajů. Podobným způsobem přistoupil i k iPhonu X.

DF052DF0-817D-49D0-80E5-B138832F82F2

Nejnovější generace Apple Watch Series 3, která má v sobě čip pro LTE

V pořadí čtvrtá generace Apple Watch (pravděpodobně nazvaná jako Series 4) by navíc měla disponovat delší výdrží baterie nebo vylepšenými funkcemi pro monitorování zdraví uživatele. Lze logicky očekávat i nárůst výkonu s ohledem na další generaci operačního systému watchOS.

Pásky by neměly být ohroženy

Jakmile tato zpráva, o které mezi prvními informoval server 9to5Mac, vyplula na povrch, majitelé stávajících modelů se začali na diskuzních fórech obávat o to, zda budou moci používat své zakoupené pásky i na nové verze. Nelze to zatím potvrdit s jistotou, ale je velmi pravděpodobné, že původní pásky, jejichž různé barevné a materiálové varianty neustále přibývají, bude do „Series 4“ možné použít a gigant z kalifornského Cupertina zachová jejich stejný styl.

4C293612-5909-4ED9-8442-1C54DE8C2E07

Aktuální jarní edice pásků pro Apple Watch

Foto: Apple Newsroom

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Facebook přestává pro cílení reklam umožňovat využití dat třetích stran

838D8A6C-7147-43B8-AFBD-5316E1E102CB
0Zobrazit komentáře

Facebook se v posledních týdnech snaží naplno dostat ze svého skandálu ohledně poskytnutí dat o uživatelích společnosti Cambridge Analytica, která je měla využít například k ovlivnění amerických prezidentských voleb. V souvislosti s tím vydal omluvné prohlášení, dočasně pozastavil představení svého chytrého domácího reproduktoru a čelil hnutí pro mazání účtů z Facebooku, které využil například Elon Musk ke smazání facebookových profilů Tesly či SpaceX. Nyní jde ale Facebook ještě o něco dále.

V rámci své reklamní platformy, ve které je možné mimo dat samotného Facebooku i napojení na data třetích stran, americký gigant právě tuto funkci odstraňuje a bude k reklamním účelům nabízet pouze svá data. S daty třetích stran bylo možné pro lepší zacílení využít například informace z různých dotazníků, veřejných záznamů, věrnostních karet v obchodech nebo zájmu o nákup auta či domu.

kosik

Přečtěte si takéOnline supermarket Kosik.cz končí v Brně, Ostravě a Olomouci. Rozvozy posílí v PrazeOnline supermarket Kosik.cz končí v Brně, Ostravě a Olomouci. Rozvozy posílí v Praze

Program, který běžel takřka 5 let, byl pro určitý typ inzerentů velmi užitečný, protože jim ve výsledku dovolil dostat se k hodně specifickým skupinám zákazníků a zvýšit tak potenciální konverzi. Facebook ale tvrdí, že většina zadavatelů reklamy stejně využívá přímo jeho data a že to tak většinu z nich žádným způsobem neovlivní. Ti, kteří ale chtějí využívat další data, mimo těch od Facebooku, mohou použít vlastní zdroj.

fbprivacy

Mimo těchto změn se také největší sociální síť světa zaměřila na usnadnění přístupu k nastavení soukromí, které dostalo nový design a jasnější popis, na co by se měl uživatel zaměřit. Zároveň začne více hlídat, jaká data jsou odesílána aplikacím třetích stran, umožní smazání jakýchkoliv nasbíraných osobních údajů v přehledném rozhraní, od fotografií, přes příspěvky a komentáře, až po údaje o vlastní osobě. Těmito kroky chce Facebook získat zpět ztracenou důvěru svých uživatelů.

fbprivacy2

Foto: Facebook