Avast oficiálně dokončil akvizici původně brněnského AVG a představil novou identitu

avast
0Zobrazit komentáře

Na začátku července jsme informovali o tom, že se jedna z největších antivirových společností na světě, konkrétně český Avast, rozhodla k nákupu své původně taktéž české konkurence AVG Technologies, za kterou zaplatila takřka 1,3 miliardy dolarů, tedy přes 31,2 miliard korun. Přesněji 1,4 miliard, jelikož bylo součástí i splacení dluhu ve výši 100 milionů dolarů.

V pátek minulý týden pak byla transakce oficiálně schválena a dokončena a spojením se překlopila hranice aktivních uživatelů obou antivirů přes číslovku 400 milionů. Souběžně s tímto krokem se zároveň na webu, sociálních sítích a všech materiálech “nenápadně” objevila i nová podoba vizuální identity, kterou Avast dosud využíval. V logotypu se objevil nový typ písma a logo jako takové dostalo jasnější a čistší základ. Se změnou přišla i grafická obměna produktové řady.

marek_rosa_2-e1474918451832

Přečtěte si takéKam se za rok posunul projekt umělé inteligence vývojáře Marka Rosy, do kterého sám investoval 250 milionů?Kam se za rok posunul projekt umělé inteligence vývojáře Marka Rosy, do kterého sám investoval 250 milionů?

Autorem grafických změn je brandigová agentura Siegel+Gale ze San Francisca, se kterou Avast spolupracoval i v minulosti. Akvizicí jako takovou pak spojení Avastu a AVG dosáhne na takřka 22,6% podílu na trhu a zaměření by se mělo soustředit především na rozvoj služeb pro mobilní zařízení.

avastlogoc
avastbox