Bageterie Boulevard otevřela výdejní okénka a spouští i vlastní rozvoz. Začíná v největších městech
Bageterie Boulevard ve Francouzské ulici v Praze
Většinu klasických restaurací významně postihla právě probíhající karanténní opatření a vypořádat se s nimi musí také fast foody. McDonald’s vedle drive-thru a výdejních okének začal nabízet dopravu přes Uber Eats zdarma, KFC má již delší dobu vlastní rozvoz prostřednictvím startupu DoDo a i nyní nechává otevřené restaurace s drive-thru
Na změny reagovala rychle také síť Bageterie Boulevard, která předělala většinu provozoven na provizorní take-away lokace, kde si jde jídlo vyzvednout z okénka. Vedle toho ale nově Bageterie Boulevard spouští také vlastní rozvoz pod názvem BB Domů, který bude doplňovat stávající partnerství s rozvozovými službami Wolt či Uber Eats.
V počáteční fázi ho nabízí ve vybraných částech Prahy včetně Dejvic, Holešovic nebo Smíchova a také v Plzni, do zhruba dvou týdnů by se pak měla služba rozšířit i do dalších krajských měst, pokud o ni bude dostatečný zájem.
V rámci BB Domů tak lze objednávat bagety jak s rozvozem, tak pro vyzvednutí v jednom z výdejních okýnek, která mohou při současných koronavirových opatřeních fungovat. Bageterie slibuje doručení do 30 minut s tím, že je součástí celá nabídka jako v restauraci – na Woltu a Uber Eats proti tomu bylo menu částečně omezené.
Rozvoz funguje zdarma, a to pro objednávky nad 300 korun. Není to ovšem poprvé, co Bageterie experimentuje s rozvozem. Už před současným nouzovým stavem totiž fungoval rozvoz speciálních boxů do firem. Pro samotný rozvoz poté firma využívá kombinaci kurýrů na vlastních nohou, na kolech a v autech.
„Zatím využíváme vlastní zdroje, zapojili jsme vlastní zaměstnance i vlastní vozový park. Stejně postupují i naši franšízanti. V případě zvýšení poptávky využijeme externích dopravců, s kterými máme předjednané podmínky,“ říká pro CzechCrunch provozní ředitel Bageterie Boulevard Jiří Štěpánek.