Česká aplikace Tripomatic se objevila v nové kampani Applu

unnamed
0Zobrazit komentáře

Nestává se moc často, aby Apple promoval jakékoliv české aplikace a produkty. A právě proto, že jich je na celosvětovém konkurenčním trhu tolik, je o to větší úspěch, když se to některé z nich podaří. Tentokrát si Apple do své nové kampaně na propagaci iPadu a cestování vybral český plánovač výletů Tripomatic.

Je pravdou, že Tripomatic na český trh necílí tolik, jako na ten zahraniční, i proto už zaznamenal úspěchy například na ProductHuntu. Minulý rok jsme měli v článku informaci o tom, že měsíčně navštíví jejich web bezmála 450 tisíc návštěvníků a aplikaci si stáhne přes 200 tisíc lidí. Pokryto mají přes 400 destinací a lidé s nimi naplánovali průměrně 300 tisíc výletů za měsíc.

tripomatic2

Přečtěte si takéJak se daří brněnskému startupu Tripomatic? Obrat tento rok dosáhne 10 milionů KčJak se daří brněnskému startupu Tripomatic? Obrat tento rok dosáhne 10 milionů Kč

Příliš se nemluvilo ani o tom, že Tripomatic měl v ruce projekt WhichAirline.com, který následně odprodal za nespecifikovanou částku brněnskému startupu Skypicker.

Rubriku Startupy podporujíjt-retina