Český monitorovací startup Statusdroid nově dokáže při výpadku webu vypnout reklamy na Facebooku a Googlu

statusdroid
0Zobrazit komentáře

Pražský startup Statusdroid, který pomáhá webům s nepřetržitou kontrolou provozu a případných výpadků, má novou funkci, která dokáže ušetřit firmám nemalé peníze. Docílit toho chce rozšířením monitorovacího nástroje, které nově při výpadku webu automaticky vypne všechny aktivní reklamy na Facebooku a Google Ads, které by jinak vedly na nefunkční části webu.

Tuto funkci zvládá i přímo Google AdWords, nicméně nevypne pouze jednotlivé reklamy, které se týkají nefunkčních částí webu, ale rovnou všechny. Po ukončení výpadku pak navíc všechny reklamy na zmíněných platformách automaticky znovu neaktivuje. Pro provozovatele webu to tak znamená nejen úsporu prostředků vynaložených na zbytečnou reklamu, ale především úsporu času, který by jinak ztratili manuálním vypínáním a zapínáním reklam.

statusdroid-1

„Hlavní benefit funkce pak leží zejména v rychlosti a efektivitě řešení nastalých situací.Díky okamžitému pozastavení reklam se nikdy nemůže stát, že by se uživatel dostal skrz sponzorovanou reklamu na web, který postihl momentální výpadek. Díky tomu je možné ušetřit náklady za zbytečnou reklamu a především tolik důležitou reputaci před klientem,” dodává CEO Statusdroidu Lukáš Pour

cupr

Přečtěte si takéTomáš Čupr odkoupil další podíl v online supermarketu Rohlik.cz. Celkově vlastní již téměř 60 %Tomáš Čupr odkoupil další podíl v online supermarketu Rohlik.cz. Celkově vlastní již téměř 60 %

Statusdroid s přelomem letošního roku přešel z beta verze do ostrého provozu a nyní mimo 15denní zkušební verze nabízí také měsíční plány začínající na 2,75 dolarech, respektive 60 korunách, měsíčně za jeden web dle zvolených funkcí. Kromě sledování funkčnosti webu nástroj umí hlídat také platnost SSL certifikátů, nastavit plánované výpadky nebo automaticky informovat o výpadku fanoušky na sociálních sítích.