Český Livesport, která dodává 75 milionům uživatelů sportovní výsledky, chystá v Praze setkání pro vývojáře
Česká technologická společnost Livesport vyvíjející webové a mobilní aplikace pro zprostředkování sportovních informací z celého světa, už druhým rokem pořádá pravidelná tematická setkání pro vývojáře a technologické fanoušky. Ve čtvrtek 21. června proběhne další z nich, tentokrát na téma “Co uživatelé nevidí: Prosazování brandu, nástroje a jejich technologie”.
A pořadatelé budou mít o čem mluvit – ostatně jejich weby celosvětově používá okolo 75 milionů uživatelů měsíčně a počet stažení jejich mobilních aplikací se blíží hranici 50 milionů. Na červnový event si tentokrát přichystali tři tematické přednášky:
Prosazení brandu FlashScore 3x jinak
Ještě do roku 2006 téměř všichni internetoví uživatelé vyhledávající sportovní live výsledky zadávali do vyhledávače slovo “livescore”. Livesport následně přišel se svým servisem pod globálním brandem FlashScore. Mirek Macek, který má ve společnosti na starosti digitální marketing, prozradí, jak Livesport naučil sportovní fanoušky vyhledávat “flashscore” ve třech velmi rozdílných zemích – v Polsku, Tunisku a Austrálii.
Provoz produkčních aplikací a služeb
Vývojář Róbert Vojčík bude mluvit o tom, co jsou to produkční aplikace a co přesně znamenají pro infrastrukturu a technologii. Zároveň prozradí, čím se produkční aplikace odlišují od těch ostatních z pohledu DevOps.
Tvorba interních aplikací na míru
Yii2 framework, Api Platform, Docker, Kubernetes – to jsou technologie, na které se zaměří vývojář Josef Rybička. Řeč dojde na aplikace, které Livesport vyvíjí pro vlastní potřeby a také postupy a technologie, které firmě pomáhají vylepšovat jednotlivé projekty.
Celý event, který proběhne v novém sídle společnosti v pražských Nových Butovicích, pak zakončí panelová diskuze a networking.
Adresa: Aspira Business Centre, Bucharova 2928/14a, Praha 5
Vstup je zdarma. Registrace zde.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.