Česká platforma RedCrox získala na Fundlift.cz 3,5 miliony Kč a chce ještě více
Investiční crowdfunding server Fundlift.cz pod svá křídla nedávno přivítal i e-commerce platformu RedCrox. Ta zde původně žádala od investorů 3,5 milionu korun, nicméně při vstupu do poslední třetiny kampaně bylo vybráno “pouhých” 1,5 milionu. Před dvěma dny však na účtě přistála významná investice ve výši dvou milionů korun, která zcela změnila situaci.
Identita štědrého investora pochopitelně zůstala neprozrazena, avšak jeho příspěvek nejenom, že záhy pomohl k překonání žádané částky, ale taktéž přiměl RedCrox k jejímu navýšení na současných 5,5 milionu. Investoři, kteří by se až nyní rozhodli tak mohou ještě 18 dní investovat výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a. Kampaň najdete ZDE.
„RedCrox je firmou s globálními ambicemi, jejímž dlouhodobým cílem je aktivní využití artificial intelligence ke kvalitnějšímu a personalizovanému marketingu produktů a služeb klientům. Jsme rádi, že velcí investoři vnímají velký rozvojový potenciál platformy RedCrox a podporují je v takovémto objemu,“ říká zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.
RedCrox pomocí modelu B-B-C propojuje oblasti zábavy, sportu a nakupování. V praxi funguje tak, že zákazník nakoupí v jednom z partnerských online nebo kamenných obchodů a zaregistruje svůj nákup na RedCrox. Poté si vybere turnaj, soutěž či jinou sportovní událost z databáze a pokud správně uhádne jeho či její výsledek, dostane ze svého nákupu 100% CashBack. Mezi tyto obchody se řadí i velcí hráči jako Amazon nebo oficiální eshopy NFL či Realu Madrid. Projekt vznikl na přelomu let 2013 a 2014 pod vedením zakladatelů Stephena J. A. Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan.
Finance půjdou na špičkové vedení
Nadbytečné finanční prostředky půjdou především na najmutí profesionálů do vedení společnosti. RedCrox uvedl, že by se mimo jiné mohlo jednat i o Toma Kenta, bývalého marketingového ředitele v českém Avastu. Další kandidáti se hledají na pozice finančního ředitele a gaming ředitele. Jak bylo avizováno už v prosinci, původní částka 3,5 milionu bude použita na posílení prodeje, marketing a vývoj softwaru.