České Lafluence nabírá 20 milionů korun. Chceme být v influencer marketingu velkým evropským hráčem, hlásí Varga
Investiční svět se ani v době pandemie koronaviru nezastavuje. Naopak právě globální krize mění i preference zákazníků, a tak některé značky ještě více přesouvají svoji komunikaci do online sféry. Stoupá tak význam firem, které se zaměřují na tzv. influencer marketing, což hraje do karet tuzemské firmě Lafluence.
Česká online platforma, zaměřující se na efektivní influencer marketing, oznámila získání investice ve výši 20 milionů korun od skupiny andělských investorů Venture Club. V květnu firma získala první tranši ve výši 8 milionů a věří, že i díky externímu kapitálu upevní svoji pozici lídra na českém a slovenském trhu.
„Těší mě, že investice do Lafluence dospěla do zdárného konce i v této složité době. Znamená to dvě věci – první, že startupový trh je živý a investoři mají stále chuť investovat a této nově vzniklé situace nezneužívají pro tlak například na zisk větší části equity. Zároveň investice dokazuje, že Lafluence má hodnotu a potenciál,“ popisuje CEO platformy Peter Varga.
„V březnu a dubnu jsme viděli rekordní nárůsty obratu a jsme jednoznačně největší influencer platforma v Česku a na Slovensku. Tato investice nám umožní zvětšit tým a soustředit se na expanzi na další evropské trhy. Věřím, že máme potenciál stát se významným hráčem na poli influencer marketingu v Evropě,“ doplňuje čtyřiatřicetiletý Varga.
Lafluence se ve formě online tržiště zaměřuje na propojování značek s tvůrci obsahu jako například influencery, instagramery, blogery či youtubery. Následně zprostředkovává jejich vzájemnou spolupráci a pomáhá nastavení procesů při tvorbě kampaní od prvních procesů přes právní stránku a platby až po vyhodnocení spolupráce.