Český gastronomický startup Storyous představil nové terminály. Pomůžou s expanzí do zahraničí
Už od roku 2012 let na českém internetu funguje služba Storyous, která vyvíjí vlastní pokladní systém pro gastronomické podniky, umožnující jim jednoduchým způsobem sledovat tržby nebo skladové hospodářství.
Nyní startup spadající pod investiční skupinu Rockaway Jakuba Havrlanta, představil novou, po hardwarové i softwarové stránce vylepšenou verzi svých terminálů, která by mu měla usnadnit především plánovanou expanzi na zahraniční trhy. Momentálně totiž Storyous kromě Česka působí pouze v Polsku, což by se mělo brzy změnit. Startup totiž plánuje vstup na trh v Německu, Turecku a Maďarsku.
Nové pokladní terminály jsou určeny především pro podniky od 60 míst a výše a kromě pokladny slouží spíše jako hlavní centrum pro řízení procesů uvnitř podniku. Novinkou je například 14palcový terminál s designovým stojanem od designéra Jakuba Stediny, pokročilejší skladové hospodářství, vzdálená správa podniku nebo automatizace jednotlivých procesů (např. automatizace objednávek nebo doplňování skladů podle průběžné inventurizace), která by měla vést k implementaci takzvané chytře řízené gastronomie, ve které Storyous vidí budoucnost trhu s gastronomií.
“Ze Storyous se stal komplexní gastronomický systém. Podkladní funkce je dnes již jen jedna z mnoha. V uplynulých měsících jsme hodně zapracovali například na skladovém hospodářství a přinesli možnosti srovnatelné s nejdražšími systémy na našem trhu. Dále rozšiřujeme zapojování třetích stran, jako je DámeJídlo.cz, Makro nebo YourPass, které nám pomohou s automatizací některých procesů a zajištění důležitých úspor při řízení podniku,” říká Igor Třeslín, CEO Storyous.
Podle posledních údajů společnosti, jinak pokladny Storyous využívá okolo 3000 gastronomických podniků.