Český projekt PostHeads oficiálně spuštěn
Český projekt PostHeads, kterému jsme se velmi podrobně věnovali už v listopadu, dnes oficiálně ukončil několikaměsíční privátní betaverzi a byl zpřístupněn i pro veřejnost.
PostHeads, za kterým stojí Lukáš Kořínek společně s jeho agenturou Bubble, ve stručnosti slouží jako nástroj pro správu sociálních médií a vzájemnou komunikaci s klienty. Mezi zákazníky, kteří ho využívají patří například Škoda Auto, Becherovka nebo Bosch.
Co se jednotlivých tarifů týče, v nabídce jsou aktuálně 4 varianty a to: Basic (184 dolarů/měsíčně), Classic (322 dolarů/měsíčně), Master (552 dolarů/měsíčně), Pro (920 dolarů/měsíčně). K dispozici je zároveň také třítýdenní zkušební verze.
Vyzkoušet službu samozřejmě můžete na oficiálním webu zde.