Český startup Costlocker redesignoval a roste

Project-Overview
0Zobrazit komentáře

Je to zhruba rok a půl, co spatřil světlo světa český startup Costlocker – cloudové řešení pro analýzu nákladů a efektivity práce na projektech ve startupech a firmách. Podle posledních informací se klukům podařilo najmout šikovného senior developera Marka Vígera a kompletně redesignovat jak web, tak frontend webové aplikace.

Součástí nové verze landing page je snaha informovat zákazníky o přínosech aplikace a ne přímo o jejích vlastnostech a doplnění nápovědy. K frontendu zase patří lepší podpora mobilní verze a trackování času na projektech. Podle Kamila Skramuského, co-foundera projektu, mají v plánu na tento rok vypuštění API pro propojení s dalšími aplikacemi.

costlocker_11

Přečtěte si takéDobrá zpráva pro digitální agentury. Český nástroj Costlocker je zdeDobrá zpráva pro digitální agentury. Český nástroj Costlocker je zde

Mezi dalšími a velmi podstatnými plány je zapojení prvního většího investora, který už je ve fázích jednání. Pomoci by měl s expanzí na zahraniční trhy. Za první kvartál roku 2015 se podařilo Costlockeru podle statistik vygenerovat polovinu loňského obratu a to bez jakékoliv reklamní podpory.

Screen Shot 2015-05-18 at 15.35.38

Mezi spokojené klienty z ČR se řadí především Symbio Digital, Fragile Media a ze zahraničí pak například Silverbean.

Screen Shot 2015-05-18 at 15.40.30

Screen Shot 2015-05-18 at 15.42.35

Apple kupuje GPS startup pro vylepšení mapových podkladů a autonomní navigace

maps
0Zobrazit komentáře

V poslední době se strhla válka o mapové podklady na všech frontách. Uber se společně s několika dalšími startupy a společnostmi snaží získat mapový software Nokia HERE, Google masivně posiluje mapové podklady pro chystatný letní start autonomních vozidel a nyní se k tomu chce zařadit Apple nákupem startupu Coherent Navigation, který šel na vývoj svého jádra trochu jinou cestou a řadí se mezi nejpřesnější mapové podklady na světě.

Coherent nebyl prakticky vůbec vidět, mluvilo se o něm zpravidla hlavně na akcích v Silicon Valley. Nezaměřovali se na komerční růst, ale spíše na kvalitu svých technologií. U svých mapových podkladů garantují přesnost s odchylkou maximálně 3-5 metrů. Zajímavostí je, že se firma v poslední době zaměřila i na autonomní navigaci a systém řízení vozidel. To by mohlo znamenat, že se chce Apple naplno pustit do své chystané konkurence od Googlu nebo Uberu na poli autonomního řízení.

uber-h

Přečtěte si takéUber se snaží koupit vlastní mapové podklady od Nokie za neuvěřitelnou částkuUber se snaží koupit vlastní mapové podklady od Nokie za neuvěřitelnou částku

roger-federer-mvp-xy

Přečtěte si takéFederer vydělává víc než kdykoli dřív. Jackpotem byly botyHodinky, auta a hlavně tenisky On. Federer už je dolarovým miliardářem, mimo kurt si vydělal 10krát víc

Tým se momentálně přesouvá do sídla společnosti Apple, aby se zařadil do projektu Apple Maps. Jestli Apple bude nárokovat zánik Coherent Navigation a plnou integraci do svých map, to zatím zveřejněno nebylo. Stejně jako nebyla specifikována suma, za kterou Apple nakupoval.

Apple ale určitě nenakupoval mapové startupy poprvé. Před startem projektu Maps koupil startupy Placebase, Locationary a Hopstop, informuje NYT. Podle posledních kroků největších startupů a společností to vypadá, že mají dost dominance Googlu a jeho služeb a chtějí si vytvořit vlastní, třeba i lepší konkurenci.