Český startup Costlocker redesignoval a roste
Je to zhruba rok a půl, co spatřil světlo světa český startup Costlocker – cloudové řešení pro analýzu nákladů a efektivity práce na projektech ve startupech a firmách. Podle posledních informací se klukům podařilo najmout šikovného senior developera Marka Vígera a kompletně redesignovat jak web, tak frontend webové aplikace.
Součástí nové verze landing page je snaha informovat zákazníky o přínosech aplikace a ne přímo o jejích vlastnostech a doplnění nápovědy. K frontendu zase patří lepší podpora mobilní verze a trackování času na projektech. Podle Kamila Skramuského, co-foundera projektu, mají v plánu na tento rok vypuštění API pro propojení s dalšími aplikacemi.
Mezi dalšími a velmi podstatnými plány je zapojení prvního většího investora, který už je ve fázích jednání. Pomoci by měl s expanzí na zahraniční trhy. Za první kvartál roku 2015 se podařilo Costlockeru podle statistik vygenerovat polovinu loňského obratu a to bez jakékoliv reklamní podpory.
Mezi spokojené klienty z ČR se řadí především Symbio Digital, Fragile Media a ze zahraničí pak například Silverbean.