Český startup pomáhá dělat z návštěvníků platící zákazníky. Získal další desítky milionů
Do pražského Product Fruits nově investuje i Reflex Capital, předtím startup podpořili investoři jako Lighthouse Ventures nebo Leverage.
Poslední investici v řádu desítek milionů korun oznamoval teprve před rokem, nyní již hlásí uzavření dalšího podobně velkého kola. Český startup Product Fruits, který firmám pomáhá získávat nové uživatele, v mezičase vyrostl čtyřnásobně a zdvojnásobil počet svých zákazníků, jež aktuálně nejvíc oslovuje ve Spojených státech. Představil také nový produkt poháněný umělou inteligencí. V dalším růstu mu pomohou i noví investoři. Přinášíme přehled základních informací.
Zainvestovaný startup: Product Fruits
Kdo investuje: Čeští Reflex Capital
Kolik a v jakém kole: 1,6 milionu dolarů (36 milionů korun) ve druhém kole
Kolik již startup získal: Dohromady se současným kolem jde o 3,5 milionu dolarů (79 milionů korun), poslední a takzvané seedové kolo uzavíral teprve před rokem. Původní investoři tvoří Lighthouse Ventures, Leverage a slovenský Venture to Future Fund
Co Product Fruits dělá: Zjednodušeně řečeno produktovým manažerům pomáhá zlepšovat onboarding nových uživatelů na webech či v aplikacích. I když se totiž lidé na produkt podívají nebo si jej vyzkouší, hodně z nich si jej nekoupí. Díky Product Fruits mohou firmy prezentovat, co všechno umí, vytvářet pobídky, nápovědy či další interaktivní obsah, a to i bez znalosti programování.