Český startup RiteTag dosáhl 30 000 uživatelů a objevil se v americkém Forbesu
Moc často se nestává, aby americké magazíny informovaly o českých startupech, i přesto se do jednoho z nich, konkrétně do Forbesu jeden z nich opět dostal. Konkrétně projekt s názvem RiteTag, který umí analyzovat momentálně zhruba 10 milionů hashtagů a tím vylepšovat dosah příspěvků na sociálních sítích.
RiteTag je možné integrovat jak s Facebookem, Google+, Twitterem, tak social media nástroji jako Buffer, Hootsuite, Twitter, TweetDeck nebo SproutSocial. Projekt dosáhl nedávno hranice 30 000 pravidelných uživatelů a každý měsíc zaznamenává zhruba 20% růst.
Mezi zákazníky RiteTag se zařadily známé společnosti jako Spotify, Nestlé nebo KitKat. Celá integrace je velmi jednoduchá protože funguje na bázi pluginu do prohlížeče a tak zobrazí relevantní statistiky přímo za běhu. Momentálně je podporován Google Chrome, Safari nebo Firefox.
Základní, omezený balíček služeb je zdarma a placené plány začínají na 10 dolarech za měsíc. Podle informací je projekt prakticky self-funded a dokáže svůj rychlý růst pokrýt sám z aktuálního revenue.