Český startup Travelove, do kterého ředitel Partners investoval miliony korun, expanduje do USA
Travelove je poměrně nový český cestovatelský projekt, který propojuje turistické nadšence s místními, kteří zajišťují kompletní program na míru v dané lokalitě a turistu vezmou třeba i na večeři k sobě domů. V samotném průvodci jsou pak veškeré informace od programu, map a konkrétních dopravních spojení na jednotlivá místa, až po kontakty na místní průvodce a zajímavosti o památkách.
Relativně podobných cestovatelských projektů je samozřejmě na českém internetu hned několik, včetně například velmi populární plánovací aplikace Tripomatic. Travelove, který je součástí Brno Investment Group, investiční skupiny Petra Borkovce (generální ředitel a předseda představenstva finanční společnosti Partners), a který vydělává primárně z denního poplatku za připravení, naplánování a zarezervování celé cesty, nyní ale bude mít cestu k zahraničnímu úspěchu MOŽNÁ o něco jednodušší.
Projekt totiž minulý týden vyhrál soutěž Czech ICT Incubator, díky čemuž bude mít možnost působit přímo v samotném centru technologických startupů, Silicon Valley.
Podle posledních čísel, má jinak Travelove, který nedávno otevřel i pobočku ve Velké Británii, po první sezóně přes 200 klientů, kdy plánem je podle tvůrců dosáhnout v horizontu 5 let na 2000 klientů každý měsíc.