Chatovací appka Tango získává obrovskou investici ve výši 280 milionů dolarů. Investovala i Alibaba
Po chatovacích aplikacích WhatsApp, Secret, Whisper, Wickr nebo Viber, které se tento rok postaraly o rozruch v podobě velkých investic/akvizic se do jejich klubu nyní připojuje i konkurenční, 5 let starý projekt Tango, který je v podstatě takovým hybridem mezi chatovací appkou a sociální sítí.
Tango totiž kromě možnosti bezplatných hovorů a chatování slouží i jako platforma, na které její uživatelé mohou například hrát hry nebo společně objevovat hudbu. Tvůrci aplikace nyní každopádně oficiálně oznámili, že ve čtvrtém investičním kole za účasti čínské Alibaby, ale také například fondu Draper Fisher Jurvetson, získávají investici ve výši 280 milionů dolarů (Alibaba investovala 215 milionů dolarů, aplikace samotná pak během let získala už více než 360 milionů dolarů).
Tango jinak aktuálně podle oficiálního prohlášení eviduje 200 milionů zaregistrovaných uživatelů, z nichž přibližně 70 milionů je aktivních na měsíční bázi. Ještě v březnu 2013 měla přitom aplikace “pouze” 100 milionů zaregistrovaných uživatelů.
“Jsme nadšeni z toho, že se Alibaba stává naším strategickým investorem. Alibaba je známá pro svůj inovátorský přístup a jejich investice jasně potvrzuje správnost naší strategie a zároveň předpovídá směr, jakým se bude v budoucnu tento trh ubírat”, říká spoluzakladatel aplikace Uri Raz.
spoluzakladatel aplikace a CEO Uri Raz…
spoluzakladatel aplikace a CTO Eric Setton…
foto: Tango press kit