Chceme být technologická jednička v Evropě, říká v podcastu šéf Trasku Pavel Riegger. Umíme i zachraňovat životy
Když hovoří o svých zahraničních štacích v poradenské společnosti EY či investiční bance Goldman Sachs, popisuje to jako průpravu na svůj další velký kariérní krok. Pavel Riegger od začátku roku vede jako výkonný ředitel tuzemskou technologickou společnost Trask a v CzechCrunch Podcastu popisuje, jak z ní chce udělat velkého hráče v rámci celé Evropy.
„Vytyčili jsme si cíl, že chceme být za šest sedm let technologická jednička v Evropě. Máme ambici růst minimálně o 30 procent ročně. Do několika let bychom chtěli v tržbách přesáhnout pět nebo šest miliard korun,“ hlásí sebevědomě pětačtyřicetiletý ostřílený manažer, který jinak ke své nové roli v Trasku přistupuje se vší pokorou.
V novém díle CzechCrunch Podcastu mluví Pavel Riegger o tom, co vlastně v Trasku dělají, jak se přebírá vedení firmy, v jejímž čele byl šestadvacet let její spoluzakladatel, a čím chce zapůsobit v Evropě. Pustit si ho můžete v přehrávači níže nebo ve vašich podcastových aplikacích, včetně Spotify, Apple Podcastů a Google Podcastů:
O čem dalším byla v podcastu s Pavlem Rieggerem řeč?
***
V Trasku je sice Pavel Riegger oficiálně teprve od začátku letošního roku, ale se stálicí tuzemské technologicko-konzultační scény měl již plno zkušeností. Několikrát se s nejvyššími představiteli Trasku potkal v rámci svého působení v EY, kde vedl divizi consultingu a transakčního poradenství pro střední a východní Evropu. Společně ladili strategii a už tehdy prý Trask Rieggera zaujal.
V EY – tak jako jako v každé nadnárodní korporaci – mnohdy narážel na zdlouhavé rozhodovací procesy. V Trasku je struktura mnohem plošší a podle Rieggera se rozhodnutí zkrátka „dělají“ a vše se hýbe kupředu. Zároveň ale Pavla Rieggera oslovilo, jak v Trasku přemýšleli o své budoucnosti.
„Filip Tománek jako spoluzakladatel a spolumajitel říkal, že cítí, že to někam dotáhli a potřebovali udělat další krok. Hledali někoho, kdo by přinesl svěží vítr a pomohl s expanzí. To mi samo o sobě dalo motivaci přejít z EY, protože jsem ze svých zkušeností z jiných firem věděl, že je to hodně vyspělý krok,“ uznává Riegger.