Cristiano Ronaldo je první člověk, který má 400 milionů sledujících na Instagramu. Za fotku si řekne i přes 30 milionů
Cristiano Ronaldo je nejen špičkový fotbalista, ale také pořádná mašina na peníze. Aby také ne, když patří k nejúspěšnějším sportovcům světa a jeho profesní i osobní milníky sledují stovky milionů lidí na sociálních sítích, například na Instagramu. Právě ten je pro slavného útočníka s nekompromisní pravačkou slušným byznysem kvůli příspěvkům, za které si nechává platit. A neustále svou přítomnost na oblíbeném influencerském médiu stupňuje.
Cristiano Ronaldo, který aktuálně hájí barvy rudých ďáblů z Manchesteru United, se stal vůbec prvním člověkem na světě, který na Instagramu pokořil hranici 400 milionů sledujících. Stalo se tak zhruba den po jeho sedmatřicátých narozeninách – při té příležitosti sdílel fotku se svou partnerkou Georginou Rodríguez a dortem, na které za necelé dva dny nasbíral přes 14 milionů lajků.
Aktuálně má tak pouze účet samotného Instagramu více sledujících než on – 469 milionů oproti 400 milionům. Oficiální profil služby se ale běžně do výčtu uživatelů s největším počtem sledujících nepočítá. Poměrně hluboko za portugalskou megahvězdou se pak s počtem okolo 309 milionů sledujících nachází americká modelka Kylie Jenner a trojku uzavírá další fotbalista, Argentinec Lionel Messi (306 milionů).
Přes 1,5 milionu dolarů za fotku
Cristiano Ronaldo se na Instagram registroval v roce 2012, kdy ještě síť nebyla tak populární – a mezi prvními, u kterých zmáčkl tlačítko Sledovat, byl americký herec Dwayne „The Rock“ Johnson, mimochodem čtvrtá nejsledovanější osoba Instagramu. V té době už byl zhruba tři roky ve španělském velkoklubu Real Madrid a jeho sláva postupně rostla. A tím se logicky navyšoval i počet jeho sledujících.
Stovky tisíc fanoušků následovaly další stovky tisíc, až začal svou digitální základnu příznivců počítat v desítkách milionů. A poté ve stovkách. Předloni v lednu dosáhl jako první uživatel na Instagramu 200 milionů sledujících. A trvalo to „jen“ přibližně dva roky, než svůj following zdvojnásobil. Růst sledujících navíc může špičkovému fotbalistovi zajišťovat i další příjmy, a to přes takzvané placené příspěvky.