Další konkurence Yelpu, Foursquare ale i domácích hráčů míří do České republiky
Pokud alespoň okrajově sledujete globální trh s “foodie” startupy, pravděpodobně vaší pozornosti neunikl portál s názvem Zomato. Tenhle projekt původně z Indie je totiž v podstatě jednou z mnoha dalších a především hodně úspěšných variant k portálům Yelp nebo Foursquare. S investicemi ve výši 53,8 miliony dolarů, zhruba 15 miliony měsíčně aktivními uživateli (údaj k listopadu 2013) a více než 240 000 restauracemi v databázi, se rozhodně nejedná o žádného drobečka.
Nejzajímavější na celé věci je každopádně v tuto chvíli fakt, že Zomato by už brzy mělo rozšířit své pole působnosti právě i o český trh, čemuž nahrávají jednak aktuálně vypsané pozice na Startupjobs.cz, konkrétně:
- Content Associate
- Key Accounts Manager
- Sales Manager
a také to, že zástupci Zomato se už za pár týdnů vydají osobně obhlédnout Prahu v terénu. Samozřejmě budeme u toho a přineseme aktuální info…