Dáme jídlo vstupuje do nového segmentu. Ve spolupráci s Tesco Expres chce doručovat potraviny do 30 minut
Největší tuzemská služba svého segmentu Dáme jídlo rozšiřuje nabídku rozvozu jídel z restaurací o možnost objednat si také potraviny a další související zboží. Díky spolupráci s Tesco Expres vstupuje do zcela nové oblasti, kterou kvůli rychlosti doručení pojmenovává jako quick commerce. Zákazníkům totiž chce nákupy doručovat obvykle do 30, maximálně 45 minut od objednání.
Nová služba je dostupná v Praze a zákazníci si při objednávce nákupu mohou vybrat z deseti prodejen Tesco Expres. Cena za doručení nákupu je 69 korun a samotná objednávka musí přesáhnout částku 99 korun. V první fázi je zákazníkům k dispozici portfolio přibližně 600 položek.
„Pro rychlé doručení zboží objednaného online se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres nyní do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme. Věříme, že již velmi brzy budeme schopni našim zákazníkům doručit nejen potraviny, ale i další zboží,“ říká výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl a jako příklady jmenuje delikatesy nebo květiny.
Služba v praxi funguje tak, že zaměstnanec Tesca objednávku po jejím potvrzení zkompletuje a kurýr Dáme jídlo ji po příjezdu celou přebere. „Obě strany se tak v procesech velmi dobře doplňují. Díky tomuto systému jsme schopni deklarovat opravdu krátkou doručovací dobu,“ popisuje pro CzechCrunch Petr Indra, obchodní ředitel Dáme jídlo.
V další fázi pak Dáme jídlo počítá s postupným navyšováním dostupného zboží, zapojených prodejen Tesco Expres, ale i s rozšiřováním okruhu partnerů. Dle zkušeností německé společnosti Delivery Hero, která Dáme jídlo vlastní a nedávno se dostala do prestižního akciového indexu DAX, totiž segment služeb rychlého rozvozu jakýchkoliv produktů do 30 minut rychle roste.
„Spolupráce s Tesco Expres je pro nás tedy prvním krokem do této oblasti,“ doplňuje Indra s tím, že Dáme jídlo před implementací služby nejdřív muselo učinit nutné infrastrukturní změny platformy, které proběhly v polovině června.
Tesco věří, že nová služba bude mít u zákazníků úspěch právě díky rychlosti doručení. „Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb,“ popisuje výkonný ředitel Tesca pro Českou republiku Patrik Dojčinovič.