Datart otevřel zmodernizovanou prodejnu v pražských Letňanech s vlastní kavárnou

Filip HouskaFilip Houska

6CD82040-F569-4286-BEBC-2827C4486F72
0Zobrazit komentáře

Český prodejce spotřební elektroniky Datart po třech měsících rekonstrukce znovuotevřel svoji pobočku v pražském obchodním centru Letňany. Nově tato největší kamenná prodejna v Česku nabízí pro zákazníky jak zmodernizované prostředí, tak novinky jako kuchyňské studio nebo speciální kavárenské prostory.

Právě takzvaná café plaza, respektive centrum kávy, je patrně nejzajímavějším prvkem v přestavěné pobočce, kterou Datart řadí do svého konceptu Prodejna 21. století. Lze tam najít nejen nabídku kávovarů, různých druhů kávy a dalších doplňků, ale také baristy, kteří se o zákazníky starají po stránce přípravy espressa. „Kávu připravujeme na profesionálním pákovém kávovaru a nabízíme ji zdarma,“ doplňuje Patrik Tégl, oblastní manažer prodeje.

buffett

Přečtěte si takéMiliardář Warren Buffett kupuje dalších 75 milionů kusů akcií Applu. Vlastní již přes 4,5 % firmyMiliardář Warren Buffett kupuje dalších 75 milionů kusů akcií Applu. Vlastní již přes 4,5 % firmy

Dalším novým prvkem v letňanské pobočce je i kuchyňské studio, sedmé v pořadí v České republice. Jak z názvu napovídá, zájemci o novou kuchyň mají možnost si zjistit všechny potřebné informace o tom, jak by kuchyňský kout v jejich domácnosti mohl vypadat. Od návrhu, sestavení, vybavení spotřebiči až po zajištění stavebních či instalaterských prací.

„Přímo v prodejně si návštěvníci mohou prohlédnout sedm hotových kuchyní, skříňkové systémy pro kuchyně i obývací pokoje a z nejnovějších materiálů například dezény leštěného nerezu, břidlice, keramiky či betonuO kompletní zakázku každého zákazníka se stará náš designer, jehož pracovní místo vypadá jako jídelní kout,“ říká Iva Vrbová, manažerka kuchyňských studií v Datartu.

6379D200-B4DE-483A-B687-080492B770D1

Nový design a odpočinkové zóny

Nejnovější „Prodejna 21. století“ je vedle obecně pozměněného designu interiéru vybavena i odpočinkovými zónami nebo novým barevným členěním jednotlivých sortimentových prostor pro lepší orientaci. Novinkou jsou také elektronické cenovky. Podobným způsobem má prodejce, který za minulé období dosáhl čistého obratu přes 5,8 miliardy korun, v budoucnu stylizovat i další prodejny.

BE1C2C16-35D9-4580-A269-81B586577B7E
724E44D1-75F2-4E4A-8D83-7ACCF20BE6B2
4B1B46A3-D88B-4EFD-8A11-BA9A1513D969
23BE09AF-1C28-4C88-BF3B-9849AA562A11
F49F2D21-9ED9-4149-B6BE-5DE60F71B9ED
C0E494B0-5A81-4C8D-BE12-45C68C1D33AE