Dělala stojky, teď je na Times Square. Berenika Kohoutová je další českou zpěvačkou, kterou vyzdvihuje Spotify
Berenika Kohoutová se hudebně proslavila přes chytlavou skladbu Dělám stojky, která má na YouTube přes patnáct milionů zhlédnutí. A nyní si jí všimlo i Spotify, které pokračuje ve své iniciativě za zviditelňování žen v hudbě a také Berenice dává exkluzivní marketingový prostor ve formě velké reklamní obrazovky na slavném náměstí Times Square v New Yorku. V minulosti tam byly i jiné české zpěvačky.
„Tak se to fakt stalo a byla jsem obrovská na Times Square,“ napsala Berenika Kohoutová, která se vedle hudby věnuje i herectví, ve svém příspěvku na Facebooku. V rámci něj mimo jiné načala i téma spojené s nerovnoprávností žen v hudbě, což je ostatně důvod, proč Spotify svou iniciativu pod názvem Equal na jaře rozjelo – aby zviditelnilo ty zpěvačky, které ještě nejsou na vrcholu.
V rámci tohoto programu se Spotify soustředí na propagaci hudebnic nejen ve formě velkých reklamních kampaní, kam spadá i ta na newyorském náměstí Times Square, ale také v rámci speciálních hudebních playlistů s převážně ženskou tvorbou. Ve výběru skladeb se ostatně jedna písnička od Bereniky Kohotouvé objevila tento měsíc – šlo o Tři tečky.