Díky otci rozumí logistice a buduje v ní už svůj druhý startup. Na Ringil spoléhá Notino či Yankee Candle
Logistický startup Ringil Andrého Draveckého uzavřel své druhé investiční kolo, na němž se podílí N1, Purple Ventures, Startguide i Depo Ventures.
Poslední dva roky u nás e-commerce kvůli makroekonomické situaci neroste, z dlouhodobého pohledu ale budou online nákupy stále častější. Ruku v ruce s tím roste i počet balíčků a zásilek, které je nutné přepravit od prodejců k zákazníkům, související procesy v logistických firmách ale pořád nefungují ideálně. Řešit je se pokouší i André Dravecký, který buduje již svůj druhý logistický startup. Jmenuje se Ringil a nyní uzavřel druhou investici.
Ringil umožňuje sledovat přepravu zásilek v reálném čase a logistickým hráčům poskytuje informace, zda bude balíček doručen v dohodnutém termínu, případně kdy byl skutečně předán adresátovi. Platforma operace digitalizuje napříč celým přepravním procesem, čímž chce usnadnit kontrolu nad různými systémy od e-mailů po telefony a díky automatizaci manuální práce má snižovat i náklady.
„Doprava a logistika jsou obory, v nichž dnes stále kraluje zastaralá praxe tužky, papíru a e-mailu. Dopravcům a jejich partnerům přitom tyto nástroje ve výsledku celý logistický proces znesnadňují. Proto vytváříme platformu, aby všechny články řetězce měly vždy aktuální informace, a tudíž přehled o stavu zásilek v reálném čase,“ přibližuje svůj startup Dravecký.
Ringil na trhu funguje dva roky a aktuálně má více než osm stovek zapojených firem, mezi nimi například online parfumerie Notino, Yankee Candle, Asseco a Eurowag. A již podruhé oslovil i investory.