Dobrá zpráva pro digitální agentury. Český nástroj Costlocker je zde
Tak jak jsme před třemi dny řekli, tak se dnes stalo a český nástroj Costlocker snažící se nejen digitálním agenturám usnadnit život tím, že jim umožní: sledovat náklady, profit, množství odpracovaných hodin nebo ziskovost klientů, je zde.
Costlocker své služby nabízí formou měsíčního paušálu, jehož výše se liší v závislosti na velikosti týmu. Tým o maximálně 5 lidech tak měsíčně zaplatí 79 dolarů, u 10-členného týmu to pak je například 149 dolarů.
Součástí uvedení na trh je však i 75 denní zkušební verze, která je kompletně zdarma a navíc nevyžaduje žádné údaje o kreditní kartě. Vyzkoušet ji samozřejmě můžete na oficiální stránce zde.
Rozhovor se zakladatelem Tomášem Wojcikem nejen o Costlockeru. Via ByznysPark.